Jak Vám poradíme?

IT administrátor/ka

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 50 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Mezinárodní společnost, která se zaměřuje na námořní přepravu hledá do svého bezva týmu nového kolegu či kolegyni na pozici IT administrátor/ka.

co bude Vaší náplní práce:
- IT administrativa
- správa interních systémů a IT podpora zaměstnanců
- plnění IT požadavků
- komunikace se zahraničními pobočkami a centrálou v Číně
- údržba a správa sítě
- zajištění chodu helpdesku
- tvorba a vývoj databází
- správa IT majetku

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené, 4 sick days
- široká škála benefitů (stravenky, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti, možnost práce z domova a mnoho dalšího)
- možnost práce na HPP/zkrácený úvazek dle možností
- práce v mezinárodním prostředí
- stabilní a přátelský tým
- moderní kanceláře v Karlíně
- možnost profesního růstu a rozšíření znalostí

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Mezinárodní společnost pro přepravu a logistické služby.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ případně VŠ ideálně IT směru
- alespoň 1 rok praxe v IT oblasti (i při studiu)
- vysokou úroveň znalostí Office 365, Microsoft Flow, apod.. 
- zkušenosti s MS Excel a schopnost vytvářet a spravovat kontingenční tabulky, makra, power query, power pivot, vlookup, index, match, znalost VBA programování
- pokročilá úroveň angličtiny (ideálně B2/C1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Veronika Michaličková
E-mail: poslat životopis
ID: 4176921  Datum zveřejnění: 6.10.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc