Jak Vám poradíme?

Pracovník zákaznického servisu s němčinou

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Ostrava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned/ dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáte práci, kde budete moct využívat německý jazyk? Zároveň je pro vás důležitá flexibilita? Ozvěte se mi.
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, právě hledáme nové šikovné kolegy (m/ž).

Na pozici vás může zaujmout možnost pracovat z domova (na některých pozicích možnost až 100%) a také nástupní bonus 10.000 CZK!

Na pozici vás čeká:
- administrativní úkoly ve svěřeném týmu
- možnost pracovat v oblasti nákupu, účetnictví, obchodu, administraci dat/ smluv
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi
- práce v interním systému
- denní využití němčiny (emaily/ telefonicky)
- týmové porady

Zaměstnanecké výhody, benefity

- nástupní bonus 10.000 CZK
- home office (3 - 5x týdně)
- 25 dní dovolené
- flexibilní pracovní doba
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- firemní mateřskou školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Máte další dotazy?
Neváhejte mě kontaktovat na telefonu +420 778 463 515 nebo emailu [email protected] pro více informací.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- znalost německého jazyka - úroveň B1/ B2 podmínkou (denní využití - část pohovoru vedena také v němčině)
- znalost anglického jazyka výhodou
- předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu
- schopnost pracovat samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Jungmannova 15
110 00 Praha 1
http://www.randstad.cz

Kontakt

ID: 4180386  Datum zveřejnění: 12.10.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc