Jak Vám poradíme?

Obchodní ředitel/ka

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 45 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Rádi byste prohloubili své zkušenosti schopného obchodníka a leadera v jednom? Máte rádi kreativní a různorodou práci? A navíc zvládnete každodenní komunikaci v anglickém či německém jazyce?

Pak Vás rádi přivítáme do týmu!

Výrobní společnosti, která má dlouhodobou tradici a je leaderem na trhu, hledá do svého Královéhradeckého kraje obchodního ředitele/ku.

Vaším hlavním úkolem bude stanovení prodejní strategie a komplexní řízení divize obchodu a prodeje. Dále budete řídit a koordinovat efektivitu a produktivitu obchodních zástupců. Čeká vás také schvalování obchodních podmínek, ceníků a nabídek pro vaše klienty. Nemine vás ani monitoring konkurence a také vyhledávání nových obchodních příležitostí či zákazníků, které by mohly posílit značku společnosti. Budete řešit požadavky zákazníků, aby všechny strany byly spokojeny a společnost se tak mohla nadále rozvíjet. A také ve vaší náplni práce nebude chybět vyhodnocování daných prodejů za minulé období a reporting vedení společnosti, kterého jako zkušený leader budeš úspěšně dosahovat.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené
- atraktivní mzda, ke které náleží bonusy dle dosažených výsledků
- příspěvek na stravenky
- sick days
- služební automobil
- různorodou a kreativní práci
- práce ve výrobní společnosti s dlouholetou tradicí a silnou značkou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků

Jedná se o výrobní společnost, která má dlouholetou tradici na českém trhu a vyniká svou silnou značkou a působí v Královéhradeckém kraji.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Ekonomie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Praxe na pozici/v oblasti

3

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Obchodní dovednosti, komunikační a organizační schopnosti, zkušenosti s řízením lidí, schopnost stát se leaderem pro tým, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, časová flexibilita.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4194010  Datum zveřejnění: 1.11.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc