Jak Vám poradíme?

Regionální obchodní manažer (pro CZ, SK, HU, AU, SLO)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha 8, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 100 000 Kč/měsíc- bonusy

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste zkušený obchodní manažer (m/ž), hledající novou výzvu v rámci Prahy? Na této pozici budete zodpovědní za region střední Evropy - ČR, SK, Maďarsko, Rakousko a Slovinsko (pro export a import). Pokud Vás láká práce v prostředí mezinárodní logistické společnosti se stabilním týmem, dejte nám o sobě vědět!

Dále budete zodpovědní za:
- aktivní vedení prodejních oddělení v regionu střední Evropy - ČR, SK, Maďarsko, Rakousko a Slovinsko
- tvorbu a realizaci efektivní prodejní strategie a řízení v souladu se stanoveným budgetem
- sledování tržních cen a služeb konkurence
- dosažení cílů stanovených centrálou i vrcholovým managementem
- organizaci a vedení obchodních jednání
- správné nastavení a neustálé zlepšování procesů a nástrojů pro zajištění maximálního dosažení stanovených cílů
- dohled nad činnosti jednotlivých obchodních oddělení/týmů a také pravidelné informování a školení obchodních týmů v rámci regionu střední Evropy o trendech, změnách sazeb, aktuálních cílech

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené
- 4 sick days
- široká škála benefitů (stravenky, jazykové kurzy, občerstvení na pracovišti, možnost práce z domova a mnoho dalšího)
- práce v mezinárodním prostředí
- finanční ohodnocení dle zkušeností + bonusy
- stabilní a přátelský tým v kancelářích na Karlíně

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Mezinárodní společnost pro přepravu a logistické služby.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- předchozí praxe na pozici obchodního manažera/ředitele (ideálně 10 let a více)
- zkušenost s vedením týmu lidí (na této pozici budete vést tým 10 lidí)
- pokročilá úroveň anglického jazyka (B2 a vyšší)
- zkušenost z mezinárodní společnosti v oblasti dopravy/logistiky
- velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, reprezentativní vystupování
- ochota cestovat (příležitostně budete muset také cestovat v rámci daného regionu střední Evropy)
- smysl pro organizovanost a schopnost řešit problémy

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4199128  Datum zveřejnění: 8.11.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 100 000 Kč/měsíc