Jak Vám poradíme?

Specialista/tka zákaznického servisu AJ+IT

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jste akční a obchodně orientovaný člověk, který ve své práci potřebuje různorodost a pestrost? Rád/a komunikujete se zákazníky a cizí jazyky Vám nejsou cizí? Výborně, pokud máte pokročilou úroveň angličtiny a italštiny a rádi byste se připojili k našemu novému obchodnímu týmu, pak nám o sobě neváhejte dát vědět!

co Vás na pozici čeká:
- komunikace a starost o přidělené zákazníky
- spolupráce na nových projektech od samého počátku projektového řízení až po převzetí projektu do sériové výroby a následně dodávek směrem k zákazníkovi
- zodpovědnost za proces řízení objednávek od včasného plánování výroby přes fakturaci, monitoring skladových a bezpečnostních zásob, koordinaci transportu až po spolupráci na řešení případných reklamací
- tvorba cenových kalkulací včetně aktualizace prodejních dat a ceníků v IS/SAP (ve spolupráci s obchodním oddělením)
- záznam aktivit do interního CRM, reporting a zpracování analýz
- odpovědnost za dodržování a vyhodnocování stanovených KPI

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 25 dní dovolené
- multisport karta nebo Pass (po 1 roce také příspěvek na životní pojištění)
- možnost získat kvartální odměny dle výsledků společnosti
- referenční bonus (pokud víte o někom, kdo by se chtěl do týmu taky připojit – přiveďte ho a získáte finanční odměnu)
- firemní akce nebo zajdeme po směně jen tak na pivo, abychom utužili vztahy
- dotované závodní stravování
- místo na parkování přímo před společností, případně dobrá dostupnost MHD
- kanceláře v nově vybudovaných prostorech

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Mezinárodní společnost, která se specializuje na výrobu výdejních a chladících nápojových zařízení.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- pokročilá úroveň angličtiny (B2 a vyšší) je pro nás samozřejmostí + komunikativní úroveň italštiny (B1-B2)
- alespoň 2 roky praxe v oblasti zákaznického servisu/obchodu (specialista, koordinátor, obchodní referent,...)
- obchodní uvažování a silnou orientací na potřeby OEM zákazníků
- velkou výhodou je praxe na obdobné pozici z mezinárodní výrobní společnosti, kde kvalita, plnění termínů objednávek včas a v požadovaných objemech je velmi důležitá
- schopnost efektivně, asertivně a zároveň empaticky komunikovat se zákazníky, zajištění zákaznické spokojenosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Veronika Michaličková
E-mail: poslat životopis
ID: 4200482  Datum zveřejnění: 10.11.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc