Jak Vám poradíme?

Back Office Specialist s francouzštinou

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Staňte se součástí společnosti, kde se vymýšlí a vyrábí originální, kreativní a užitečná řešení, které používají děti i dospělí po celém světe. Na pozici Back Office Specialist budete komunikovat se zákazníky a kolegy s francouzsky mluvících zemí.

co je na společnosti zajímavé?

je lídrem  na světovém trhu od USA po Čínu.
většina produktů se vyrábí v Česku a odsud se vyvážejí a instalují po celém světě
velká část vývoje a designu je právě v Brně

náplň práce:

práce s CRM systémem
vytváření / aktualizace nabídek v systému Navision
uvolňování objednávek v systému Navision
dokumentace a fakturace
kontrola plateb
denní kontakt s kolegy ze zahraničí
přímý kontakt s našimi zákazníky a dodavateli zejména e-mailem
spolupráce s technickým a logistickým oddělením

Zaměstnanecké výhody, benefity

práci ve stabilní mezinárodní společnosti, která neustále roste a sílí
5 týdnů dovolené
bezvadný tým
možnost podílet se vzniků produktů, které milují děti a hraví lidé po celém světě
Multisport, jazykové kurzy, dotované stravování, firemní akce
pracoviště Brno-Slatina

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Vymýšlí a vyrábí originální, kreativní a užitečná řešení, které používají děti i dospělí po celém světe.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

středoškolské / vysokoškolské vzdělání
zkušenosti na podobné pozici (zákaznický servis, logistika, administrativa....)
velmi dobrá znalost angličtiny a francouzštiny
zkušenosti s ERP systémem jsou výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 9 pobočkách a 15 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Barbora Kinclová
E-mail: poslat životopis
ID: 4205277  Datum zveřejnění: 16.11.2021