Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Domluvíš se německy? (100% home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Zlín, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Zlín, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Domluvíš se německy slovem i písmem a zároveň hledáš novou příležitost? Chceš pracovat v mezinárodní společnosti, kde budeš mít možnost pracovat také z pohodlí domova? Ozvi se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Na pozici tě čeká:
- administrativní podpora kolegů (vyhledávaní/ upravování informací, nahrávání dat do systému, řešení požadavků)
- práce v systému SAP
- denní využití německého jazyku
- komunikace v rámci společnosti (zejména emaily; méně pak telefonicky)
- týmové porady
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Na pozici tě čeká:
- administrativní podpora kolegů (vyhledávaní/ upravování informací, nahrávání dat do systému, řešení požadavků)
- práce v systému SAP
- denní využití německého jazyku
- komunikace v rámci společnosti (zejména emaily; méně pak telefonicky)
- týmové porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 24 000,- Kč/ ročně
- home office 100% na vybrané pozice
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 24 000,- Kč/ ročně
- home office 100% na vybrané pozice
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Více informací sdělím po telefonu nebo při osobním setkání
Více informací sdělím po telefonu nebo při osobním setkání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- německý jazyk - úroveň B1/ B2 podmínkou (denní využití)
- zkušenost z oblasti zákaznického servisu/ administrativy výhodou
- schopnost pracovat v týmu i samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti
- zkušenost z oblasti zákaznického servisu/ administrativy výhodou
- schopnost pracovat v týmu i samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4230927
Datum zveřejnění: 24.5.2022
2022-05-24
lokalita: Zlín Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.