Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer support specialist (vhodné pro absolventy/tky)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc- bonusy
Od 35 000 Kč/měsíc- bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Mezinárodní farmaceutická společnost, hledá do svého obchodního týmu nového parťáka/parťačku na pozici zákaznické podpory. Pokud Vám nevadí každodenní komunikace se zákazníky a hravě zvládnete zajištění procesu objednávek a s tím spojenou administrativu - pak nám o sobě určitě dejte vědět!
Vaší náplní práce bude zajištění dohodnutého servisu zákazníkům, především řešení požadavků, které souvisí s objednávkou, dodávkou a fakturací.
- budete komunikovat s interními zákazníky, řídit proces objednávek, od zadání po jejich potvrzení
- budete řešit reklamace
- budete spolupracovat s oddělením podpory prodeje, s obchodními zástupci či produktovými manažery pro zajištění hladkého průběhu celého procesu
Vaší náplní práce bude zajištění dohodnutého servisu zákazníkům, především řešení požadavků, které souvisí s objednávkou, dodávkou a fakturací.
- budete komunikovat s interními zákazníky, řídit proces objednávek, od zadání po jejich potvrzení
- budete řešit reklamace
- budete spolupracovat s oddělením podpory prodeje, s obchodními zástupci či produktovými manažery pro zajištění hladkého průběhu celého procesu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- fixní mzdu - dle vašich zkušeností
- bonusovou složku mzdy
- pestrý balíček benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, dny osobního volna, cafeterie, multisport karta, příspěvek na AJ, penzijní připojištění atd.)
- odborný růst
- práce v mezinárodní a stabilní společnosti
- bonusovou složku mzdy
- pestrý balíček benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, dny osobního volna, cafeterie, multisport karta, příspěvek na AJ, penzijní připojištění atd.)
- odborný růst
- práce v mezinárodní a stabilní společnosti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
A career at our company is an ongoing journey of discovery: our 58,000 people are shaping how the world lives, works, and plays through next-generation advancements in Healthcare, Life Science, and Electronics.
We are dedicated to being the trusted supplier of high-tech materials, services, and specialty chemicals for the electronics, automotive, and cosmetics industries.
A career at our company is an ongoing journey of discovery: our 58,000 people are shaping how the world lives, works, and plays through next-generation advancements in Healthcare, Life Science, and Electronics.
We are dedicated to being the trusted supplier of high-tech materials, services, and specialty chemicals for the electronics, automotive, and cosmetics industries.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- minimálně SŠ vzdělání
- dobrá znalost MS Office (Excel, Word), výborné komunikační dovednosti
- schopnost dobře si organizovat čas, stanovit si priority
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, schopnost práce v týmu
- alespoň základní znalost AJ
- dobrá znalost MS Office (Excel, Word), výborné komunikační dovednosti
- schopnost dobře si organizovat čas, stanovit si priority
- pečlivost, spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, schopnost práce v týmu
- alespoň základní znalost AJ
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4232037
Datum zveřejnění: 5.1.2022
2022-01-05
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Obchodní referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc