Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Logistics and Customer Support Specialist (Bratislava)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Bratislava, Slovensko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 1 700 EUR/měsíc- roční bonus
Od 1 700 EUR/měsíc- roční bonus
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ve společnosti Merck hledáme nového kolegu či kolegyni do týmu Supply Network Operations v Bratislavě. Máte předchozí zkušenost v oblasti Supply Chain a komunikace v angličtině Vám nedělá problém? Pokud chcete být součástí mezinárodní farmaceutické společnosti Merck, ozvěte se nám!
Náplň práce:
- Budete zodpovědní za příjem a zpracování objednávek od zákazníků a každodenní komunikaci se skladem (3PL), abyste zajistili včasné vyřízení.
- Budete zodpovědní za management zákaznických reklamací.
- Budete podporovat komplexní tok dodávek produktů (hotových výrobků, přístrojů) ve spolupráci s SNO Manager.
- Budete zpracovávat potřebnou dokumentaci před příjmem doplňovaného zboží v našem 3PL skladu.
- Budete úzce spolupracovat s vedoucím kvality s cílem uvolnit zboží na místní trh.
Náplň práce:
- Budete zodpovědní za příjem a zpracování objednávek od zákazníků a každodenní komunikaci se skladem (3PL), abyste zajistili včasné vyřízení.
- Budete zodpovědní za management zákaznických reklamací.
- Budete podporovat komplexní tok dodávek produktů (hotových výrobků, přístrojů) ve spolupráci s SNO Manager.
- Budete zpracovávat potřebnou dokumentaci před příjmem doplňovaného zboží v našem 3PL skladu.
- Budete úzce spolupracovat s vedoucím kvality s cílem uvolnit zboží na místní trh.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- fixní plat + bonusový systém
- pestrý balíček benefitů (stravenky, dny osobního volna, kafeterie, multisport, kurzy angličtiny, příspěvek na penzijní připojištění a další).
- možnost profesního růstu, vzdělávání a školení
- pestrý balíček benefitů (stravenky, dny osobního volna, kafeterie, multisport, kurzy angličtiny, příspěvek na penzijní připojištění a další).
- možnost profesního růstu, vzdělávání a školení
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Merck - jsme jeden z lídrů v oblasti špičkových farmaceutických a chemických produktů. Působíme ve třech divizích: Biopharma (léky na předpis), Electronics (high-tech chemikálie) a Life Science (produkty určené pro farmaceutický výzkum a biotechnologie).
Merck - jsme jeden z lídrů v oblasti špičkových farmaceutických a chemických produktů. Působíme ve třech divizích: Biopharma (léky na předpis), Electronics (high-tech chemikálie) a Life Science (produkty určené pro farmaceutický výzkum a biotechnologie).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Rodilý mluvčí slovenského nebo českého jazyka + pokročilá úroveň anglického jazyka (pro každodenní komunikaci).
- Alespoň 2 roky praxe v oblasti Supply Chain (zákaznický servis, podpora prodeje, inventory management, materiálové hospodářství).
- Zkušenost s globálním systémem Scala je velkou výhodou (případně s jinými ERP systémy).
- Vynikající komunikační dovednosti, týmovost (spolupráce s různými týmy napříč společností na lokální i globální úrovni).
- Řidičský průkaz ("B") je výhodou.
- Alespoň 2 roky praxe v oblasti Supply Chain (zákaznický servis, podpora prodeje, inventory management, materiálové hospodářství).
- Zkušenost s globálním systémem Scala je velkou výhodou (případně s jinými ERP systémy).
- Vynikající komunikační dovednosti, týmovost (spolupráce s různými týmy napříč společností na lokální i globální úrovni).
- Řidičský průkaz ("B") je výhodou.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4332035
Datum zveřejnění: 17.5.2022
2022-05-17
lokalita: Bratislava Pozice: Logistik, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 1 700 EUR/měsíc