Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka mezinárodní přepravy
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete využívat němčinu a angličtinu ve své práci? Baví vás administrativa a komunikace s lidmi?
Dejte nám o sobě vědět! Do centra sdílených služeb mezinárodní společnosti hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, která se stane součástí logistického týmu, který má na starosti správnost dokumentaci zásilek vyvážených mimo EU.
co vás čeká:
- práce se SAP, kontrola správností dokladů k zásilkám pro celní účely, které byly vyhodnoceny systémem za chybné
- denní komunikace se smluvními globálními dopravci, celními orgány a interními zákazníky společnosti
- hledání příčin problémů v celním řízení a jejich následné řešení
- související administrativa
Dejte nám o sobě vědět! Do centra sdílených služeb mezinárodní společnosti hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, která se stane součástí logistického týmu, který má na starosti správnost dokumentaci zásilek vyvážených mimo EU.
co vás čeká:
- práce se SAP, kontrola správností dokladů k zásilkám pro celní účely, které byly vyhodnoceny systémem za chybné
- denní komunikace se smluvními globálními dopravci, celními orgány a interními zákazníky společnosti
- hledání příčin problémů v celním řízení a jejich následné řešení
- související administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dní dovolené
- stravenky
- benefit kartu 2000 Kč / měsíčně
- home office s příspěvkem 100 kč na každý den práce z domova
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10.00 - 14.00 hod)
- multisport kartu
- roční finanční bonus ke mzdě
- možnost firemní mateřské školky (pro děti od 1,5 let)
- stravenky
- benefit kartu 2000 Kč / měsíčně
- home office s příspěvkem 100 kč na každý den práce z domova
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10.00 - 14.00 hod)
- multisport kartu
- roční finanční bonus ke mzdě
- možnost firemní mateřské školky (pro děti od 1,5 let)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Do centra sdílených služeb mezinárodní společnosti hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, která se stane součástí logistického týmu, který má na starosti správnost dokumentaci zásilek vyvážených mimo EU.
Do centra sdílených služeb mezinárodní společnosti hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, která se stane součástí logistického týmu, který má na starosti správnost dokumentaci zásilek vyvážených mimo EU.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- němčina B2/C1
- angličtina B2, budete komunikovat s přepravci po celém světě
- pokročilá znalost Excel
- výhodou zkušenosti na obdobné pozici
- angličtina B2, budete komunikovat s přepravci po celém světě
- pokročilá znalost Excel
- výhodou zkušenosti na obdobné pozici
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4413101
Datum zveřejnění: 29.8.2022
2022-08-29
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.