Asistent/ka mezinárodní přepravy

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chcete využívat němčinu a angličtinu ve své práci? Baví vás administrativa a komunikace s lidmi?

Dejte nám o sobě vědět! Do centra sdílených služeb mezinárodní společnosti hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, která se stane součástí logistického týmu, který má na starosti správnost dokumentaci zásilek vyvážených mimo EU.

co vás čeká:
- práce se SAP, kontrola správností dokladů k zásilkám pro celní účely, které byly vyhodnoceny systémem za chybné
- denní komunikace se smluvními globálními dopravci, celními orgány a interními zákazníky společnosti
- hledání příčin problémů v celním řízení a jejich následné řešení
- související administrativa

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 25 dní dovolené
- stravenky
- benefit kartu 2000 Kč / měsíčně
- home office s příspěvkem 100 kč na každý den práce z domova
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10.00 - 14.00 hod)
- multisport kartu
- roční finanční bonus ke mzdě
- možnost firemní mateřské školky (pro děti od 1,5 let)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Do centra sdílených služeb mezinárodní společnosti hledáme nového/novou kolegu/kolegyni, která se stane součástí logistického týmu, který má na starosti správnost dokumentaci zásilek vyvážených mimo EU.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- němčina B2/C1
- angličtina B2, budete komunikovat s přepravci po celém světě
- pokročilá znalost Excel
- výhodou zkušenosti na obdobné pozici

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4413101  Datum zveřejnění: 29.8.2022