Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka vedení s němčinou (100% home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 60 000 Kč/měsíc
45 000 - 60 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste pečlivý/á, organizovaný/á a neunikne Vám žádný detail? Vidíte se v mezinárodním prostředí?
Máte za sebou již praxi na asistentské pozici pro management?
ANO? V tom případě čtěte dále.
- budete pravou rukou pro management, budete jim tedy usnadňovat práci v podobě plánování schůzek, zařizování služebních cest, nezbytné administrativy apod.
- budete komunikační spojkou mezi zaměstnanci a vedením společnosti
- svou kreativitu budete moct využít při plánování firemních akcí
- tak jako všude, budou Vás čekat ad hock úkoly
Máte za sebou již praxi na asistentské pozici pro management?
ANO? V tom případě čtěte dále.
- budete pravou rukou pro management, budete jim tedy usnadňovat práci v podobě plánování schůzek, zařizování služebních cest, nezbytné administrativy apod.
- budete komunikační spojkou mezi zaměstnanci a vedením společnosti
- svou kreativitu budete moct využít při plánování firemních akcí
- tak jako všude, budou Vás čekat ad hock úkoly
Zaměstnanecké výhody, benefity
- stravenky
- benefit kartu 2000 Kč / měsíčně
- práce z home office s příspěvkem 100 Kč na každý den práce z domova
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10.00 - 14.00 hod)
- multisport kartu
- možnost firemní mateřské školky Ostrava, Praha (pro děti od 1,5 let)
- roční finanční bonus ke mzdě
- benefit kartu 2000 Kč / měsíčně
- práce z home office s příspěvkem 100 Kč na každý den práce z domova
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10.00 - 14.00 hod)
- multisport kartu
- možnost firemní mateřské školky Ostrava, Praha (pro děti od 1,5 let)
- roční finanční bonus ke mzdě
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní společnost s jedinečnými odbornými znalostmi v sektoru obchodních služeb.
Mezinárodní společnost s jedinečnými odbornými znalostmi v sektoru obchodních služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
předchozí zkušenosti na asistentské pozici
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4414974
Datum zveřejnění: 12.10.2022
2022-10-12
lokalita: Práce z domu Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc