Specialista auditu nákupu s NJ a AJ (home office 4x týdně)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Domluvíte se anglicky a zároveň německy? Hledáte novou příležitost a chcete využívat možnost práce z domova? Tak čtěte dále!

Pro našeho klienta, mezinárodní stabilní společnost působící v různých odvětvích, právě obsazujeme nově otevřenou pozici do centra podnikových služeb, ze kterého se podporují ostatní pobočky v rámci celého světa.

A co vás na pozici čeká?

- plánování a koordinace auditů u dodavatelů
- podpora při řešení témat v oblasti Cyber Security v dodavatelském řetězci
- podpora programů EHS v dod.řetězci
- koordinace uzavírání smluv o zajištění kvality dodavatelů
- podpora činností v oblasti řízení rizik z hlediska obchodních a technických rizik
- služební cesty do zahraničí (3x ročně)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 25 dní dovolené
- home office (až 4x týdně)
- flexibilní pracovní doba (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- multisport karta
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- firemní akcie za zvýhodněnou cenu

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Více informací Vám sdělit telefonicky nebo při osobním setkání.

Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat pro více informací.
T.: +420 778 463 515
E.: [email protected]

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ vzdělání technického směru
- komunikativní úroveň NJ + AJ (úroveň alespoň B2)
- alespoň 3 roky praxe v oblasti supply chain/ nákupu
- zkušenosti s vyjednáváním (obchodní podmínky) výhodou
- ochota cestovat do zahraničí (cca 3x ročně služební cesta)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.

Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4416815  Datum zveřejnění: 5.9.2022