Specialista nákupu s NJ (100% home office)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Máte zkušenosti v oblasti nákupu? Domluvíte se zároveň německy? Tak mi dejte o sobě vědět!

Právě obsazuji několik pozic v dané oblasti. Hledám nové kolegy (m/ž), jak na nákup služeb, tak nákup materiálu (operativní/ strategický). Jedná se o mezinárodní společnost, kdy Vašim cílem bude podporovat kolegy z Rakouska/ Německa a realizovat nákup pro výrobní závody.

Výhodou může být široká nabídka benefitů a výkon práce z pohodlí domova a ušetřený čas i náklady na cestě do/z práce.

Na pozici Vás čeká:
- komunikace s kolegy z Německa/ Rakouska
- příjem objednávek, zpracování v SAP
- komunikace s dodavateli, řešení dodacích termínů/ obchodních podmínek
- realizace nákupu (služeb/ materiálu)
- kontrola vystavených faktur
- týmové porady
- denní využití německého jazyku

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 25 dní dovolené
- home office (možnost až 100%)
- stravenky v hodnotě 110,– Kč
- benefit karta: 2 000,– Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,– Kč/ den)
- roční finanční bonus nad rámec mzdy navíc
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Více informací sdělím emailově nebo telefonicky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- komunikativní znalost NJ (úroveň B2 a vyšší)
- znalost AJ výhodou
- zkušenost z oblasti nákupu, případně zákaznického servisu
- ochotu pracovat na home office, samostatně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

ID: 4446972  Datum zveřejnění: 31.12.2022  Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc