Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista nákupu s NJ (100% home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti v oblasti nákupu? Domluvíte se zároveň německy? Tak mi dejte o sobě vědět!
Právě obsazuji několik pozic v dané oblasti. Hledám nové kolegy (m/ž), jak na nákup služeb, tak nákup materiálu (operativní/ strategický). Jedná se o mezinárodní společnost, kdy Vašim cílem bude podporovat kolegy z Rakouska/ Německa a realizovat nákup pro výrobní závody.
Výhodou může být široká nabídka benefitů a výkon práce z pohodlí domova a ušetřený čas i náklady na cestě do/z práce.
Na pozici Vás čeká:
- komunikace s kolegy z Německa/ Rakouska
- příjem objednávek, zpracování v SAP
- komunikace s dodavateli, řešení dodacích termínů/ obchodních podmínek
- realizace nákupu (služeb/ materiálu)
- kontrola vystavených faktur
- týmové porady
- denní využití německého jazyku
Právě obsazuji několik pozic v dané oblasti. Hledám nové kolegy (m/ž), jak na nákup služeb, tak nákup materiálu (operativní/ strategický). Jedná se o mezinárodní společnost, kdy Vašim cílem bude podporovat kolegy z Rakouska/ Německa a realizovat nákup pro výrobní závody.
Výhodou může být široká nabídka benefitů a výkon práce z pohodlí domova a ušetřený čas i náklady na cestě do/z práce.
Na pozici Vás čeká:
- komunikace s kolegy z Německa/ Rakouska
- příjem objednávek, zpracování v SAP
- komunikace s dodavateli, řešení dodacích termínů/ obchodních podmínek
- realizace nákupu (služeb/ materiálu)
- kontrola vystavených faktur
- týmové porady
- denní využití německého jazyku
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dní dovolené
- home office (možnost až 100%)
- stravenky v hodnotě 110,– Kč
- benefit karta: 2 000,– Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,– Kč/ den)
- roční finanční bonus nad rámec mzdy navíc
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod
- home office (možnost až 100%)
- stravenky v hodnotě 110,– Kč
- benefit karta: 2 000,– Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,– Kč/ den)
- roční finanční bonus nad rámec mzdy navíc
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Více informací sdělím emailově nebo telefonicky.
Více informací sdělím emailově nebo telefonicky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- komunikativní znalost NJ (úroveň B2 a vyšší)
- znalost AJ výhodou
- zkušenost z oblasti nákupu, případně zákaznického servisu
- ochotu pracovat na home office, samostatně
- znalost AJ výhodou
- zkušenost z oblasti nákupu, případně zákaznického servisu
- ochotu pracovat na home office, samostatně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme globálním lídrem v oblasti personálních služeb. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4446972
Datum zveřejnění: 4.5.2023
2023-05-04
lokalita: Práce z domu Pozice: Nákupčí Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc