Administrativní pracovník s němčinou (home office)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- plnění administrativních úkolů (např. hledání informací ve smlouvách, zakládání nových smluv, aktualizace informací v databázi,..)
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky) – každodenní využití němčiny
- práce v interním systému SAP
- týmové porady

Zaměstnanecké výhody, benefity

- home office (možnost až 100%)
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- roční finanční bonus

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Domluvíte se německy? Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova? Máte už nějakou administrativní zkušenost za sebou a nebo jste čerstvý absolvent? Ozvěte se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4459013  Datum zveřejnění: 3.11.2022