Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník s němčinou (home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- plnění administrativních úkolů (např. hledání informací ve smlouvách, zakládání nových smluv, aktualizace informací v databázi,..)
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky) – každodenní využití němčiny
- práce v interním systému SAP
- týmové porady
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky) – každodenní využití němčiny
- práce v interním systému SAP
- týmové porady
Zaměstnanecké výhody, benefity
- home office (možnost až 100%)
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- roční finanční bonus
- 5 týdnů dovolené
- stravenky v hodnotě 90,- Kč
- benefit karta: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvěk 100,- Kč za každý den home office
- firemní mateřská školka (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- multisport karta
- flexibilní pracovní doba
- roční finanční bonus
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Domluvíte se německy? Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova? Máte už nějakou administrativní zkušenost za sebou a nebo jste čerstvý absolvent? Ozvěte se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Domluvíte se německy? Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova? Máte už nějakou administrativní zkušenost za sebou a nebo jste čerstvý absolvent? Ozvěte se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4459013
Datum zveřejnění: 3.11.2022
2022-11-03
lokalita: Práce z domu Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.