Administrativní podpora klientů v němčině

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 36 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

chcete v práci využit němčinu i angličtinu? Potěšila by Vás možnost práce z domu, zkráceného úvazku nebo třeba karierního růstu? Tyto benefity a řadu dalších Vám nabídne náš klient, pro kterého je spokojenost zaměstnanců na prvním místě. Jedná se o mezinárodní firmu produkující nejmodernější technologie, které využívají i ty největší společnosti světa. Součástí výběrového řízení bude i tzv. shadowing, takže dopředu zjistíte, jestli by Vás práce bavila.

náplň práce
• nejprve důkladné zaučení, abyste si mohli být v nové roli jistí
• komunikace s partnery, klienty a interními týmy v angličtině a němčině
• vyřizování emailů a občas i telefonátů ohledně opravy produktů společností
• další administrativní úkoly

Zaměstnanecké výhody, benefity

• 25 dní dovolené a několik dní firemního volna
• 5 sick days
• 4 dny proplaceného dobrovolnictví
• home-office nebo i možnost práce na dálku, pokud nejste v dojezdové vzdálenosti
• možnost zkráceného úvazku (6 hodin denně)
• bonus za dobrý výkon
• roční bonus a platové navýšení
• příspěvek na stravování
• multisport karta
• body do kafeterie, kterou můžete využít na celou řadu aktivit
• kurzy na soft skills i hard skills nebo třeba jazyky
• možnost karierního růstu
• bonus za doporučení kolegy
• příspěvek na životní i penzijní pojištění
• slevy u firemních partnerů

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Jedná se o mezinárodní firmu produkující nejmodernější technologie, které využívají i ty největší společnosti světa.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• angličtinu i němčinu na úrovni min. B2
• ochotu učit se
• komunikativnost
• SŠ nebo vyšší

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Jakub Nováček
Tel.: +420778463504
E-mail: poslat životopis
ID: 4461433  Datum zveřejnění: 7.11.2022  Spodní hranice mzdy (brutto): 36 000 Kč/měsíc