Service Desk s němčinou

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
Od 38 000 Kč/měsícroční bonusy, bonusy za občasnou pohotovost na telefonu

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Rádi komunikujete německy? Zajímá Vás oblast IT, ale ještě nemáte tolik zkušeností? Připojte se k týmu, který se stará o všechny interní klienty jedné z největších společností v oblasti stavebních materiálů.

náplň práce
• komunikace se zaměstnanci firmy a ostatními kolegy na oddělení Service Desk
• poskytování IT podpory německým uživatelům při každodenních potížích s PC (přihlašování, tiskárny, internetové připojení apod.)
• předávání složitějších případů druhému levelu podpory
• správa ticketů

Zaměstnanecké výhody, benefity

• nástupní bonus 34 000
• roční bonus
• bonusy za občasnou pohotovost na telefonu
• 7,5hodinová pracovní doba
• 5 týdnů dovolené
• možnost Home Office (4x týdně)
• multisport karta
• volnočasový příspěvěk
• stravenky
• jazykové, technické a soft skillové kurzy
• vyhrazené parkování
• možnost karierního růstu v rámci firmy
• mobil s firemním tarifem
• relaxační zóna včetně terasy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Jedna z největších mezinárodních společností v oblasti stavebních materiálů

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• znalost německého (úroveň B2) a anglického jazyka (alespoň na úrovni B2)
• znalost v oblasti IT - zejména systému Windows 10; aplikací Microsoft včetně Office a outlook/Exchange
• předchozí zkušenosti na podobné pozici nebo v podobném oboru výhodou
• ochota mít občasnou pohotovost na telefonu, která je na oplátku kompenzována příplatkem
• znalost technologií Citrix a Active Directory (AD) výhodou
• znalost HW, antivirového programu McAfee, softwaru pro vzdálený přístup, správy sítě, TCP/IP, různých typů tiskáren, technologií VPN výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Jakub Nováček
Tel.: +420778463504
E-mail: poslat životopis
ID: 4461435  Datum zveřejnění: 7.11.2022  Spodní hranice mzdy (brutto): 38 000 Kč/měsíc