HR administrátor s polštinou

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Ostrava, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- administrativa spojená s nástupem a výstupem zaměstnanců
- příprava podkladů pro mzdy, spolupráce s účetním, mzdovým a finančním oddělením
- archivace dokumentů
- komunikace se zaměstnanci
- spolupráce na dalších HR projektech

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 25 dní dovolené
- stravenky
- benefit karta 2000 Kč / měsíčně
- možnost 3x týdně home office s příspěvkem 100 kč na každý den práce z domova
- flexibilní pracovní doba (pevné jádro 10.00 - 14.00 hod)
- Multisport karta
- roční finanční bonus ke mzdě
- možnost firemní mateřské školky

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Czy mówisz po polsku? Lubisz administrację?

Do centra sdílených služeb mezinárodní společnosti hledáme novou posilu, která se ujme administrativy v oblasti HR - stačí předchozí zkušenost s administrativou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Polský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4472083  Datum zveřejnění: 4.1.2023