Operativní nákupčí

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• zajišťování, organizace a plánování nákupu materiálu dle potřeb výroby
• regulace, analýza a kontrola skladových zásob
• hodnocení dodavatelů
• administrativní zpracování nákupních transakcí v SAP
• objednávání a evidence přepravních služeb

Zaměstnanecké výhody, benefity

• stravenkový paušál
• Multipass karta
• 25 dní dovolené
• family day, vánoční večírek a další akce
• narozeninové flexipasy
• flexipasy k narození dítěte
• proplacení očkování proti chřipce
• čisté a bezpečné pracovní prostředí

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Náš klient je mezinárodně uznávaným lídrem v oblasti vývoje, výroby, montáže a dodávky interiérových a exteriérových plastových komponentů pro automobilový průmysl (vstřikované plastové díly, dveřní a boční výplně, stropní obložení atd.) Aktuálně působí v 11 zemích světa a stále se rozrůstají.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

SAP - Mírně pokročilý

Praxe na pozici/v oblasti

Nákup

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• praxi v oblasti nákupu (ve výrobní firmě výhodou)
• znalost anglického nebo německého jazyka min. B2
• znalost SAP
• znalost logistických metod a systémů

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Anežka Nosková
Tel.: +420605796928
E-mail: poslat životopis
ID: 4501800  Datum zveřejnění: 16.1.2023