IT Admin

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Jungmannova 15, Nové Město, Česko, Praha (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Jsme Randstad, lídr na trhu v oblasti personálně-poradenských služeb a aktuálně hledáme ajťáka, který bude spravovat systémy a podporovat uživatele při využívání MS AD a Google Domain, udržovat ERP a ATS systémy a bude zodpovědný za implementaci IT projektů přidělovaných na měsíční/kvartální bázi. 

Zaměstnanecké výhody, benefity

Randstad je úspěšná, dynamicky se rozrůstající mezinárodní společnost, která zaměstnává skvělé odborníky ve svém oboru. Jaká je práce u nás a co vám můžeme nabídnout?



  • různorodou a zodpovědnou pracovní náplň

  • otevřený přístup a transparentní jednání

  • ocenění vašeho vlastního přínosu a know-how

  • motivující ohodnocení a štědrý bonus za dobré výsledky na pololetní bázi

  • skvělá nabídka benefitů, včetně 30 dnů volna, možnosti občasné práce z domova, flexibilní pracovní doby, stravenkového paušálu, Multisport karty, Cafeterie a další

  • notebook a smartphone s možností neomezeného volání

  • systém zaškolení a průběžného vzdělávání

  • cílený on-boarding plán a Buddy program

  • pravidelné celofiremní akce a teambuildingy

  • moderní kanceláře v samotném centru Prahy

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské

Osobnostní předpoklady a dovednosti

co od vás očekáváme


Základní či pokročilou znalost SQL Server 2019, s tím související:



  • Základní znalost MS SQL a/nebo tSQL 

  • Případná zkušenost s ERP Karát velkou výhodou

  • Základní znalost správy MS Active Directory (správa uživatelů, skupin, tvorba a editace GPO)

  • Základní znalost správy domény Google Workspace

  • Řidičský průkaz skupiny B

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni a schopnosti číst technickou dokumentaci

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Kateřina Lacková
E-mail: poslat životopis
ID: 4502782  Datum zveřejnění: 17.1.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc