Service Desk s angličtinou

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zajímá Vás oblast IT, ale ještě nemáte tolik zkušeností? Připojte se k týmu, který se stará o všechny interní klienty jedné z největších společností v oblasti stavebních materiálů.


náplň práce



  • komunikace se zaměstnanci firmy a ostatními kolegy na oddělení Service Desk

  • poskytování IT podpory uživatelům při každodenních potížích s PC (přihlašování, tiskárny, internetové připojení apod.)

  • předávání složitějších případů druhému levelu podpory

  • správa ticketů

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • měsíční bonus

  • bonusy za občasnou pohotovost na telefonu

  • 7,5hodinová pracovní doba

  • 5 týdnů dovolené

  • možnost Home Office (4x týdně)

  • Multisport karta

  • Volnočasový příspěvek

  • Stravenky

  • Jazykové, technické a soft skillové kurzy

  • Vyhrazené parkování

  • Možnost karierního růstu v rámci firmy

  • Mobil s firemním tarifem

  • Relaxační zóna včetně terasy
  • Společnost, pro kterou je pozice obsazována

    Stavební průmysl

    Jedna z největších společností v oblasti stavebních materiálů.

    Požadavky na zaměstnance

    Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

    středoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

    Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • Znalost anglického jazyka (alespoň na úrovni B2)

  • Znalost v oblasti IT - zejména systému Windows 10; aplikací Microsoft včetně Office a Outlook/Exchange

  • Předchozí zkušenosti na podobné pozici nebo v podobném oboru velkou výhodou

  • Znalost technologií Citrix a Active Directory (AD) výhodou

  • Znalost HW, antivirového programu McAfee, softwaru pro vzdálený přístup, správy sítě, TCP/IP, různých typů tiskáren, technologií VPN výhodou
  • Inzerující společnost

    Stručná charakteristika společnosti

    Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

    Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

    Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

    Počet zaměstnanců

    150-199 zaměstnanců

    Kontakt

    Kontaktní osoba: Jakub Nováček
    Tel.: +420778463504
    E-mail: poslat životopis
    ID: 4504608  Datum zveřejnění: 19.1.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc