Operativní nákupčí s NJ

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• řízení a implementace systému pro potvrzení objednávek a dodávek (vč. údržby v SAPu)
• nezávislá kontrola od objednání až po údržbu a plánování dodávek u vybraných dodavatelů
• vyřizování reklamací a kontrola reklamačního procesu ve spolupráci s inženýrem kvality
• úzká spolupráce s mateřskou společností v Grazu (používání NJ)
• tvorba reportů
• neustálý další rozvoj procesu zadávání veřejných zakázek

Zaměstnanecké výhody, benefity

• flexibilní pracovní dobu (core time 8:00 - 14:00)
• zkrácená pracovní doba 7,5h
• odborné a jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem
• 5 týdnů dovolené
• závodní jídelnu a stravenkový paušál
• příspěvek na dopravu
• příspěvek na penzijní a životní připojištění 6.000 Kč/rok
• Flexi Passy, Multisport karta
• dary k významným životním příležitostem (pracovní/životní jubilea, narození dítěte, svatba..)
• zaměstnanecké akce

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Náš klient provádí konstrukční a výrobní činnost zabývající se vývojem spalovacích motorů a testovacích zařízení potřebných pro tento vývoj. Aktuálně, krom spalovacích motorů se soustředí i na elektromotory.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Praxe na pozici/v oblasti

Nákup

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• zkušenost na obdobné pozici
• porozumění technickým výrobním procesům a postupům
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, SAP/R3 výhodou)
• NJ na úrovni min. B2, angličtina je výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Anežka Nosková
Tel.: +420605796928
E-mail: poslat životopis
ID: 4506409  Datum zveřejnění: 23.1.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.