Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor objednávek v němčině
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
hledáte práci, kde využijete angličtinu i němčinu? Nemáte zatím moc zkušeností, nebo dokonce vůbec žádné? Líbila by se Vám flexibilní pracovní doba, možnost pracovat až 50% času z domu nebo třeba příspěvek na jazykový kurz 5000 Kč? Pak zkuste práci u našeho klienta, který je prestižním výrobcem moderních technologických produktů.
náplň práce:
- připravovat nabídky a objednávky
- kontrolovat ceny a správná čísla jednotlivých dílů
- ověřovat správnost před zadáním objednávky
- vyřizovat dotazy ohledně objednávek
- komunikace a spolupráce s nákupem, výrobou, dopravou a skladem
- práce s kreditními doklady v důsledku změn cen, vrácení zboží atd.
Zaměstnanecké výhody, benefity
co vám nabídneme
- roční bonusy
- 5 týdnů dovolené, sick days, den dobrovolnictví
- den volna na narozeniny
- flexibilní pracovní doba
- firemní akcie
- stravenky
- poukázky Flexipass 500 Kč nebo Multisport kartu zdarma
- Home Office
- příspěvek na jazykové/odborné kurzy 5000 Kč
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- zaměstnanecký program pro mobilní služby
- příjemné a moderní pracovní prostředí v blízkosti centra města
- občerstvení na pracovišti zdarma
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Administrativní a finanční centrum pro mezinárodní společnost vyrábějící nejmodernější technologické produkty.
Administrativní a finanční centrum pro mezinárodní společnost vyrábějící nejmodernější technologické produkty.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
co od vás očekáváme
- angličtinu i němčinu na úrovni B2 nebo vyšší
- dobré komunikační dovednosti
- znalost práce na PC (MS Office)
- zkušenosti se systémem SAP/Salesforce nebo jiným ERP systémem jsou výhodou
- předchozí zkušenosti v zákaznické podpoře jsou výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4530700
Datum zveřejnění: 2.3.2023
2023-03-02
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc