Sales manager (m/f) with German (služební automobil)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Valašské Meziříčí, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 Kč/měsícbonusy, odměny

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


    Chcete se stát součástí dynamické společnosti, která spolupracuje se světovými značkami v oblasti automotive? Máte obchodního ducha a chcete využít svou znalost německého i anglického jazyka?


    Zašlete mi svůj životopis!


    Ve spolupráci s českou dynamickou společností zabývající se úpravou povrchů, hledáme motivovaného a zkušeného obchodního manažera (m/ž) s komunikativní němčinou a angličtinou.


     


    Na pozici budete mít možnost využít svou znalost jazyků a podílet se na projektech zejména z oblasti automotive.

     


    Firemní automobil a další benefity jsou samozřejmostí.


     


    Co Vás na pozici čeká:



    • vyhledávání a akvizice nových klientů

    • péče o klienty

    • vyhrávání projektů

    • aktivní účast na vývoj projektů


Zaměstnanecké výhody, benefity


    Co Vám nabídneme:



    • 25 dní dovolené

    • firemní automobil

    • příspěvek na dopravu 2 Kč/km

    • příspěvek 8.000 Kč/rok na volnočasové aktivity

    • stravenky v hodnotě 99 Kč/den

    • pružná pracovní doba

    • zvýhodněný mobilní tarif

    • bonus za doporučení nového kolegy až 15.000 Kč

    • smlouva na dobu neurčitou


Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Informace o klientovi Vám rádi sdělíme telefonicky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti


    Co od Vás očekáváme:



    • AJ a NJ na komunikativní úrovni

    • předchozí zkušenost s obdobnou pozicí

    • řidičský průkaz sk. B


Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.

Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Iveta Vronská
E-mail: poslat životopis
ID: 4538440  Datum zveřejnění: 14.3.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc