Specialista s NJ (m/ž) - podpora německého týmu
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Hlavní město Praha, Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 50 000 Kč/měsíc
40 000 - 50 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- plánování akcí a služebních cest, správa kalendáře
- komunikace s organizátory akcí/schůzek, kolegy i klienty
- administrativní úkony, faktury, objednávky
- práce v MS Office
- ad-hoc úkony
Hledáte využití pro svou znalost němčiny a angličtiny? Jste komunikativní a organizačně schopný/á? Láká Vás částečná práce z domova?
Potom čtěte dál.
Do centra sdílených služeb nadnárodní společnosti hledáme specialistu s NJ (m/ž) k manažerovi z Německa. Na pozici budete v každodenní komunikaci právě s manažerem oddělení pro vzdělávání a čekají Vás administrativní i organizační činnosti.
Co Vás na pozici čeká:
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené
- home office
- příspěvek na práci z domu v hodnotě 100 Kč/den čistého
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10:00 až 14:00 hod)
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- stravenky v hodnotě 130,- Kč/den
- příspěvek na benefit kartu: 2 000,- Kč/měsíčně
- multisport kartu
- firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
Co Vám nabídneme:
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.
Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání s maturitou
- NJ: minimální úroveň B2 (každodenní komunikace)
- AJ: komunikativní znalost
- předchozí zkušenost na obdobné pozici či s podobnou agendou velkou výhodou
Co od Vás očekáváme:
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
Kontakt
ID: 4539275
Datum zveřejnění: 15.3.2023
2023-03-15
lokalita: Praha Pozice: Asistent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc