Administrativní podpora s němčinou (až 100% home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Ostrava, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Ostrava, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 - 37 000 Kč/měsíc
27 000 - 37 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní úkoly v daném týmu
- možnost pracovat v jednom z týmů zaměřeném na: kmenová data/ nákup/ fakturace/ po-prodejní služby/ platební styky aj.
- práce v interním systému SAP
- denní využití němčiny (emailově/ telefonicky)
- komunikace v rámci týmu/ se zákazníky
- řešení požadavků kolegů z Německa/ Rakouska
- týmové porady
Domluvíte se německy slovem i písmem a zároveň hledáte novou příležitost? Chcete pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova?
Ozvěte se mi.
Právě rozšiřujeme týmy v oblasti administrativy a hledáme nové kolegy (m/ž) do několika týmů!
Na pozici Vás čeká:
Velikou výhodou je flexibilní pracovní doba a široká nabídka benefitů.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dní dovolené
- home office (možnost až 100%)
- flexibilní pracovní dobu (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- stravenky v hodnotě 130,- Kč
- příspěvek na benefit kartu: 2 000,- Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)
- multisport kartu
- firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
- firemní akcie za zvýhodněnou cenu
Co Vám nabídneme:
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.
Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- německý jazyk: úroveň alespoň B2 podmínkou (denní využití)
- anglický jazyk výhodou
- předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu
- velmi dobré komunikační dovednosti
Co od Vás očekáváme:
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme globální lídr a dvojka na českém trhu poskytovatelů personálních služeb. Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Nabízíme vám práci na trvalé i krátkodobé úvazky a brigády.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Naši profesionálové jsou vám k dispozici na 8 pobočkách a 16 inhouse pracovištích po celé České republice. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržováním legislativy. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
Kontakt
ID: 4540701
Datum zveřejnění: 17.3.2023
2023-03-17
lokalita: Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 27 000 Kč/měsíc