Pracovník zákaznického centra

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Liberec, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 24 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Dorozumíš se anglicky, ale pracovních zkušeností máš zatím málo? Nevadí, máme pro Tebe skvělou příležitost! Na zákaznické podpoře u našeho klienta zúročíš své jazykové znalosti, naučíš se komunikovat s klienty, řešit problémy.
Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v call centru v Liberci, kde budeš mít možnost pracovat i z domova. Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.

A jaká bude Tvoje náplň práce?

•vyřizovat požadavky zákazníků
•udržovat a rozvíjet dobré vztahy se zákazníky
•komunikovat budeš prostřednictvím telefonu, e-mailu a sociálních sítí
•nebudeš aktivně volat kontakty z anonymní databáze, nejde o telemarketing
•nebudeš nabízet nepotřebné produkty

Zaměstnanecké výhody, benefity

•důkladné školení během prvního měsíce, které tě seznámí s našimi systémy a tým zkušených kolegů ti bude k dispozici i po dokončení školení
•možnost kariérního růstu –můžeš se stát seniorem nebo teamleaderem
•kvalitní péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy
•29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 relax days, 3 sick days, den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny
•možnost sabbaticalu po roce máš nárok až měsíčního volna navíc a po dvou letech dokonce 2 měsíce volna
•stravenky Benefit Plus pro využití ve spoustě skvělých podniků nebo stravenkový paušál
•MultiSport kartu, Cafeterii a Dny zdraví
•měsíční příspěvek na penzijní připojištění
•možnost pracovat z domova po domluvě s manažerem
•kurzy angličtiny pro zlepšení jazykových dovedností

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

•být schopný řešit různorodé situace s jedním cílem - pomoci našim zákazníkům. Pokud to neumíš, nemusíš mít strach, čeká tě důkladné zaškolení
•mít angličtinu alespoň na úrovni B1
•pracuje se ve směnném režimu od 8 do 22 hodiny, ale směny si naplánuješ dopředu na celý měsíc
•víkendové směny jsou obvykle 1-2x měsíčně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4553807  Datum zveřejnění: 6.6.2023  Spodní hranice mzdy (brutto): 24 000 Kč/měsíc