Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník zákaznického centra
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Liberec, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Liberec, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 24 000 Kč/měsíc
Od 24 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Dorozumíš se anglicky, ale pracovních zkušeností máš zatím málo? Nevadí, máme pro Tebe skvělou příležitost! Na zákaznické podpoře u našeho klienta zúročíš své jazykové znalosti, naučíš se komunikovat s klienty, řešit problémy.
Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v call centru v Liberci, kde budeš mít možnost pracovat i z domova. Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.
A jaká bude Tvoje náplň práce?
•vyřizovat požadavky zákazníků
•udržovat a rozvíjet dobré vztahy se zákazníky
•komunikovat budeš prostřednictvím telefonu, e-mailu a sociálních sítí
•nebudeš aktivně volat kontakty z anonymní databáze, nejde o telemarketing
•nebudeš nabízet nepotřebné produkty
Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v call centru v Liberci, kde budeš mít možnost pracovat i z domova. Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.
A jaká bude Tvoje náplň práce?
•vyřizovat požadavky zákazníků
•udržovat a rozvíjet dobré vztahy se zákazníky
•komunikovat budeš prostřednictvím telefonu, e-mailu a sociálních sítí
•nebudeš aktivně volat kontakty z anonymní databáze, nejde o telemarketing
•nebudeš nabízet nepotřebné produkty
Zaměstnanecké výhody, benefity
•důkladné školení během prvního měsíce, které tě seznámí s našimi systémy a tým zkušených kolegů ti bude k dispozici i po dokončení školení
•možnost kariérního růstu –můžeš se stát seniorem nebo teamleaderem
•kvalitní péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy
•29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 relax days, 3 sick days, den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny
•možnost sabbaticalu po roce máš nárok až měsíčního volna navíc a po dvou letech dokonce 2 měsíce volna
•stravenky Benefit Plus pro využití ve spoustě skvělých podniků nebo stravenkový paušál
•MultiSport kartu, Cafeterii a Dny zdraví
•měsíční příspěvek na penzijní připojištění
•možnost pracovat z domova po domluvě s manažerem
•kurzy angličtiny pro zlepšení jazykových dovedností
•možnost kariérního růstu –můžeš se stát seniorem nebo teamleaderem
•kvalitní péče o zákazníka se projeví ve tvé variabilní složce mzdy
•29 dnů volna (20 dnů dovolené, 5 relax days, 3 sick days, den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny
•možnost sabbaticalu po roce máš nárok až měsíčního volna navíc a po dvou letech dokonce 2 měsíce volna
•stravenky Benefit Plus pro využití ve spoustě skvělých podniků nebo stravenkový paušál
•MultiSport kartu, Cafeterii a Dny zdraví
•měsíční příspěvek na penzijní připojištění
•možnost pracovat z domova po domluvě s manažerem
•kurzy angličtiny pro zlepšení jazykových dovedností
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.
Náš klient je internetový prodejce, který si klade za cíl být nejlepší na českém a slovenském trhu v oblasti zákaznického servisu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•být schopný řešit různorodé situace s jedním cílem - pomoci našim zákazníkům. Pokud to neumíš, nemusíš mít strach, čeká tě důkladné zaškolení
•mít angličtinu alespoň na úrovni B1
•pracuje se ve směnném režimu od 8 do 22 hodiny, ale směny si naplánuješ dopředu na celý měsíc
•víkendové směny jsou obvykle 1-2x měsíčně
•mít angličtinu alespoň na úrovni B1
•pracuje se ve směnném režimu od 8 do 22 hodiny, ale směny si naplánuješ dopředu na celý měsíc
•víkendové směny jsou obvykle 1-2x měsíčně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4553807
Datum zveřejnění: 6.6.2023
2023-06-06
lokalita: Liberec Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 24 000 Kč/měsíc