Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Inside Sales Specialist (nutná AJ)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 45 000 Kč/měsíc- roční bonus
Od 45 000 Kč/měsíc- roční bonus
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, který je předním světovým výrobcem frekvenčních měničů, elektromotorů, servomotorů a řídicích systémů hledáme nového kolegu/kolegyni, který doplní obchodní tým na pozici Inside Sales Specialist. Pokud Vás láká komunikace se zákazníky, příprava nabídek a zpracování objednávek a angličtina pro Vás není překážkou, dejte nám o sobě vědět!
Co Vás na pozici čeká?
- komunikace se zákazníky, zodpovídání dotazů a řešení případných problémů a reklamací
- příprava nabídek a poskytování informací o technických a obchodních dohodách
- získávání objednávek a verifikace podmínek
- příprava reportů o objednávkách a prodejích (práce v databázi Oracle)
- jednání s externími dodavateli, plánováním výroby a jinými odděleními pro dosažení stanovených termínů dodání
- zadávání převzatých objednávek týmu správy prodeje ke zpracování a následná spolupráce s nimi (při řešení problémů jako je dostupnost produktů, náklady na produkty, účet zákazníka apod.)
Co Vás na pozici čeká?
- komunikace se zákazníky, zodpovídání dotazů a řešení případných problémů a reklamací
- příprava nabídek a poskytování informací o technických a obchodních dohodách
- získávání objednávek a verifikace podmínek
- příprava reportů o objednávkách a prodejích (práce v databázi Oracle)
- jednání s externími dodavateli, plánováním výroby a jinými odděleními pro dosažení stanovených termínů dodání
- zadávání převzatých objednávek týmu správy prodeje ke zpracování a následná spolupráce s nimi (při řešení problémů jako je dostupnost produktů, náklady na produkty, účet zákazníka apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- roční bonusy
- 25 dní dovolené
- 3 dny sick day
- stravenkový paušál
- příspěvek na penzijní připojištění
- 25 dní dovolené
- 3 dny sick day
- stravenkový paušál
- příspěvek na penzijní připojištění
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Přední světový výrobce frekvenčních měničů, elektromotorů, servomotorů a řídicích systémů.
Přední světový výrobce frekvenčních měničů, elektromotorů, servomotorů a řídicích systémů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- předchozí praxe v oblasti technického B2B prodeje a zkušenost s poskytováním zákaznického servisu
- pokročilá znalosti MS Office (především Excel)
- zkušenost s využíváním ERP systémů
- výhodou je zkušenost s využíváním CRM
- znalost řídicích systémů/motorů je vítána
- nutná čeština nebo polština (na úrovni rodilého mluvčího)
- angličtina na komunikativní úrovni (alespoň B2)
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- pokročilá znalosti MS Office (především Excel)
- zkušenost s využíváním ERP systémů
- výhodou je zkušenost s využíváním CRM
- znalost řídicích systémů/motorů je vítána
- nutná čeština nebo polština (na úrovni rodilého mluvčího)
- angličtina na komunikativní úrovni (alespoň B2)
- výborné komunikační a organizační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme globálním lídrem v oblasti personálních služeb. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4571193
Datum zveřejnění: 5.6.2023
2023-06-05
lokalita: Brno Pozice: Account manager, Obchodní referent, Obchodní zástupce, Odborný prodejce Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc