Inside Sales Specialist (nutná AJ)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 45 000 Kč/měsíc- roční bonus

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, který je předním světovým výrobcem frekvenčních měničů, elektromotorů, servomotorů a řídicích systémů hledáme nového kolegu/kolegyni, který doplní obchodní tým na pozici Inside Sales Specialist. Pokud Vás láká komunikace se zákazníky, příprava nabídek a zpracování objednávek a angličtina pro Vás není překážkou, dejte nám o sobě vědět!

Co Vás na pozici čeká?
- komunikace se zákazníky, zodpovídání dotazů a řešení případných problémů a reklamací
- příprava nabídek a poskytování informací o technických a obchodních dohodách
- získávání objednávek a verifikace podmínek
- příprava reportů o objednávkách a prodejích (práce v databázi Oracle)
- jednání s externími dodavateli, plánováním výroby a jinými odděleními pro dosažení stanovených termínů dodání
- zadávání převzatých objednávek týmu správy prodeje ke zpracování a následná spolupráce s nimi (při řešení problémů jako je dostupnost produktů, náklady na produkty, účet zákazníka apod.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- roční bonusy
- 25 dní dovolené
- 3 dny sick day
- stravenkový paušál
- příspěvek na penzijní připojištění

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Přední světový výrobce frekvenčních měničů, elektromotorů, servomotorů a řídicích systémů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- předchozí praxe v oblasti technického B2B prodeje a zkušenost s poskytováním zákaznického servisu
- pokročilá znalosti MS Office (především Excel)
- zkušenost s využíváním ERP systémů
- výhodou je zkušenost s využíváním CRM
- znalost řídicích systémů/motorů je vítána
- nutná čeština nebo polština (na úrovni rodilého mluvčího)
- angličtina na komunikativní úrovni (alespoň B2)
- výborné komunikační a organizační schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.

Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4571193  Datum zveřejnění: 5.6.2023  Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc