Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sprechen Sie Deutsch? až 100% home office
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Praha, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 - 40 000 Kč/měsíc
32 000 - 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- plnění úkolů v přiděleném týmu (oblast nákupu/ fakturace/ po-prodejní služby, administrativa)
- komunikace v rámci zahraničního týmu na denní bázi (emailově, telefonicky)
- práce v interním systému
- plnění ad hoc úkolů
- denní využití němčiny
- týmové porady
Domluvíte se německy slovem i písmem a zároveň hledáte novou příležitost? Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova?
Ozvěte se mi!
Právě rozšiřujeme týmy a hledáme nové kolegy/ně na různé pozice s němčinou.
Náplň práce:
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám nabídneme:
- 25 dní dovolené
- home office (možnost až 100%)
- stravenky v hodnotě 130,– Kč
- benefit kartu: 2 000,– Kč/ měsíčně
- příspěvek na práci z domu (100,– Kč/ den)
- roční finanční bonus nad rámec mzdy navíc
- multisport kartu
- flexibilní pracovní dobu (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)
- firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.
Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Vás očekáváme:
- německý jazyk: úroveň min. B2 podmínkou (denní využití)
- anglický jazyk výhodou
- předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu
- schopnost pracovat samostatně
- velmi dobré komunikační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4575272
Datum zveřejnění: 10.5.2023
2023-05-10
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 32 000 Kč/měsíc