Administrativní podpora s němčinou (až 100% home office)

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Havířov, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
27 000 - 37 000 Kč/hod.

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

 


    Domluvíte se německy slovem i písmem a zároveň hledáte novou příležitost? Chcete pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti, kde budete mít možnost pracovat také z pohodlí domova? 


    Ozvěte se mi.


    Právě rozšiřujeme týmy v oblasti administrativy a hledáme nové kolegy (m/ž) do několika týmů!


     


    Na pozici Vás čeká:



    • administrativní úkoly v daném týmu

    • možnost pracovat v jednom z týmů zaměřeném na: správu SW licencí/ asistentské činnosti/ kmenová data/ nákup/ fakturace/ po-prodejní služby/ platební styky aj.

    • práce v interním systému SAP

    • denní využití němčiny (emailově/ telefonicky)

    • komunikace v rámci týmu/ se zákazníky

    • řešení požadavků kolegů z Německa/ Rakouska

    • týmové porady


    Velikou výhodou je flexibilní pracovní doba a široká nabídka benefitů.


 

Zaměstnanecké výhody, benefity

 


    Co Vám nabídneme:



    • 25 dní dovolené

    • home office (možnost až 100%)

    • flexibilní pracovní dobu (pevná jádro 10:00 až 14:00 hod)

    • roční finanční bonus ke mzdě navíc

    • stravenky v hodnotě 130,- Kč

    • příspěvek na benefit kartu: 2 000,- Kč/ měsíčně

    • příspěvek na práci z domu (100,- Kč/ den)

    • multisport kartu

    • firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod.

    • firemní akcie za zvýhodněnou cenu


 

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

 


    Co od Vás očekáváme:



    • SŠ vzdělání

    • německý jazyk: úroveň alespoň B2 podmínkou (denní využití)

    • anglický jazyk výhodou

    • předchozí zkušenosti z oblasti administrativy/ zákaznického servisu

    • velmi dobré komunikační dovednosti


 

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4575276  Datum zveřejnění: 10.5.2023  Spodní hranice mzdy (brutto): 27 000 Kč/hod.