Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
B2B konzultant se španělštinou
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 - 37 000 Kč/měsíc
32 000 - 37 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Komunikujete rádi španělsky? Dáváte přednost komunikaci B2B před B2C? Rádi se věnujete také administrativě?
Pak pojďte pracovat k našemu klientovi, jedné z největších outsourcingových společností na světě.
náplň práce
- nejdříve vás naučíme vše o produktu
- B2B komunikace s partnery převážně prostřednictvím e-mailu a chatu a občas telefonicky
- podpora obchodního týmu
- příprava produktových nabídek
- tvorba a úprava cenových nabídek
- vyřizování požadavků a dotazů zákazníků
Zaměstnanecké výhody, benefity
co vám nabídneme
- 3-4 dny home office (po zaučení)
- výkonnostní bonus
- příspěvek na stravování
- kafeterie
- 5 týdnů dovolené
- bonus za doporučení zaměstnance
- možnost růstu
- firemní akce
- moderní kancelář
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost poskytující outsourcingové služby klientům z celého světa
Mezinárodní společnost poskytující outsourcingové služby klientům z celého světa
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Osobnostní předpoklady a dovednosti
co od vás očekáváme
- španělský a anglický jazyk alespoň na úrovni B2
- ochota pracovat odpolední/večerní směnu
- předchozí zkušenosti na podobné pozici jsou velkou výhodou
- komunikační dovednosti
- znalost Excelu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4580091
Datum zveřejnění: 16.5.2023
2023-05-16
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 32 000 Kč/měsíc