Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista/ka AP dokumentů s němčinou (100% home office)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 40 000 Kč/měsícbonusy za home office, pracovní benefity
30 000 - 40 000 Kč/měsícbonusy za home office, pracovní benefity
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- účtování AP operací a zpracování AP dokumentů
- práce s fakturami
- komunikace v NJ a podpora několika dalších týmů
- spolupráce s expertními komunitami
- podpora juniornějších kolegů
Hledáte práci s plným home officem? Máte předchozí zkušenosti v účetnictví a komunikace v němčině Vám nedělá problém?
Hledáme právě Vás!
Do centra sdílených služeb nadnárodní společnosti hledáme vhodného kandidáta na pozici specialista/ka AP dokumentů s němčinou. Můžete se těšit na účtování AP operací a každodenní komunikaci v NJ s dalšími týmy společnosti.
Co Vás na pozici čeká:
Zaměstnanecké výhody, benefity
- SŠ vzdělání s maturitou
- NJ na pokročilé úrovni slovem i písmem
- AJ na komunikativní úrovni
- zkušenosti v oblasti účetnictví
Co Vám nabídneme:
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.
Více informací o klientovi Vám sdělím telefonicky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- 5 týdnů dovolené
- 100% home office
- příspěvek na práci z domu v hodnotě 100 Kč/den netto
- flexibilní pracovní dobu (pevné jádro 10:00 až 14:00 hod)
- roční finanční bonus ke mzdě navíc
- stravenky v hodnotě 130,- Kč/den
- příspěvek na benefit kartu: 2 000,- Kč/měsíčně
- multisport kartu
- firemní mateřskou školku (pro děti od 1,5 let) fungující od 7 do 18 hod
Co od Vás očekáváme:
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme globálním lídrem v oblasti personálních služeb. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4590295
Datum zveřejnění: 30.5.2023
2023-05-30
lokalita: Práce z domu Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Specialista podpory zákazníků, Účetní Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc