Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Brno, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
máte zkušenosti s adminstrativou a hledáte uplatnění u stabilní společnosti s příjemným kolektivem a spoustou zajímavých benefitů? Tak nám dejte vědět a my Vám moc rádi poskytneme bližší informace o této pracovní příležitosti. Pokud nemáte zatím zkušenosti v této oblasti, ale chcete se v tomto oboru relizovat a zároveň jste absolventem VŠ, neváhejte se na nás obrátit také.
náplň práce
- administrativní podpora zkušenému kolegovi, který má na starost péči o klienty
- příprava, evidence, zpracování a aktualizace informací souvisejícími se smlouvami a smluvními podmínkami klientů
- ověřování platnosti smluv
- práce s interní databází včetně skenování dokumentů
- postupné zaučování se do role, ve které budete mít na starost své portfolio klientů a péči o ně
Zaměstnanecké výhody, benefity
co vám nabídneme
- zajímavé bonusy každého půl roku
- flexibilní pracovní doba (core time je 9-16h)
- 5 týdnů dovolené
- částečný home-office
- 3 sick days
- stravenky
- příspěvek na penzijní spoření
- dobrovolnické dny
- firemní akce
- slevy u firemních partnerů
- bonus za doporučení nových kolegů
- roční příspěvek na vzdělávání
- občerstvení na pracovišti
- kurzy AJ
Informace o náboru
Administrativní podpora
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení
-
-
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
co od vás očekáváme
- předchozí zkušenost s administrativní pozicí, ideálně v oblasti pojišťovnictví
- ochota učit se a ambice postoupit na seniornější roli
- dobré komunikační schopnosti a pečlivost
- VŠ vzdělání velkou výhodou
- pokročilá úroveň AJ
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4597880
Datum zveřejnění: 8.6.2023
2023-06-08
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc