Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora s němčinou
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 13, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Praha 13, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 38 000 Kč/měsíc
Od 38 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte novou pracovní příležitost v administrativě a komunikaci v němčině bez problému zvládnete? Pokud chcete pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti s možností práce z domova, pak nám o sobě dejte vědět!
Hledáme nové kolegy (m/ž) do několika týmů!
co Vás na pozici čeká:
- administrativní úkoly v daném týmu (technická - dokumentace/nákup/materiálová shoda atd.)
- práce v interním systému SAP
- denní využití němčiny (emailově/ telefonicky)
- komunikace interně s kolegy (Rakousko, Německo) i externě se zákazníky
Hledáme nové kolegy (m/ž) do několika týmů!
co Vás na pozici čeká:
- administrativní úkoly v daném týmu (technická - dokumentace/nákup/materiálová shoda atd.)
- práce v interním systému SAP
- denní využití němčiny (emailově/ telefonicky)
- komunikace interně s kolegy (Rakousko, Německo) i externě se zákazníky
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 5 týdnů dovolené (možnost získat až 8 dní volna navíc)
- flexibilní pracovní doba (core time 10:00-14:00)
- příspěvek na home office
- roční bonus s možností převodu do cafeterie
- e-stravenky (130 Kč/den)
- MultiSport karta za zvýhodněnou cenu
- roční rozpočet do cafeterie ve výši min. 24 000 Kč s libovolným využitím na stránkách benefit-plus (např. dovolená, jazykový kurz, kulturní a sportovní akce, atd.)
- příspěvek na životní nebo penzijní pojištění hrazený z benefitů
- možnost využít firemní mateřské školky
příležitost stát se akcionářem společnosti
- flexibilní pracovní doba (core time 10:00-14:00)
- příspěvek na home office
- roční bonus s možností převodu do cafeterie
- e-stravenky (130 Kč/den)
- MultiSport karta za zvýhodněnou cenu
- roční rozpočet do cafeterie ve výši min. 24 000 Kč s libovolným využitím na stránkách benefit-plus (např. dovolená, jazykový kurz, kulturní a sportovní akce, atd.)
- příspěvek na životní nebo penzijní pojištění hrazený z benefitů
- možnost využít firemní mateřské školky
příležitost stát se akcionářem společnosti
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Jedná se o pracovní nabídku pro centrum sdílených služeb, ve kterém jednotlivé týmy poskytují svým zákazníkům služby v oblasti účetnictví, financí, kontrolingu, nákupu, logistiky a lidských zdrojů.
Jedná se o pracovní nabídku pro centrum sdílených služeb, ve kterém jednotlivé týmy poskytují svým zákazníkům služby v oblasti účetnictví, financí, kontrolingu, nákupu, logistiky a lidských zdrojů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- němčina na komunikativní úrovní (B2 a vyšší), angličtina je výhodou
- uživatelský znalost MS Office (Excel, Outlook, Teams)
- předchozí zkušenosti na administrativní pozici jsou vítány
- dobré komunikační a organizační dovednosti
- uživatelský znalost MS Office (Excel, Outlook, Teams)
- předchozí zkušenosti na administrativní pozici jsou vítány
- dobré komunikační a organizační dovednosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4651597
Datum zveřejnění: 30.8.2023
2023-08-30
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 38 000 Kč/měsíc