Inženýr dodavatelské kvality a vývoje

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Beroun, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
1 - 2 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Zkušený odborník na kvalitu a rozvoj dodavatelské základny. Jako proaktivní člen týmu se zaměřuje na splnění klíčových cílů s pozitivním vlivem na svěřené oblasti. Přebírá vedení nad procesy a projekty zaměřenými na kvalitu a vývoj dodavatelů. Své bohaté zkušenosti a odborné znalosti uplatňuje při zlepšování procesů kvalifikace a certifikace dodavatelů, jejich hodnocení a monitoringu, zamezování problémům s kvalitou a efektivnímu řešení vzniklých situací.



  • provádění procesů kvalifikace / certifikace dodavatelů, hodnocení, monitorování, řízení úniků a řešení problémů s kvalitou

  • analýza a vydávání doporučení týkající se údajů o kvalitě a vývoje řešení problémů s kvalitou specifických pro díl / dodavatele a nápravných opatření

  • poskytování výzkumu a vysvětlení analýzy kořenových příčin a řešení problémů (Red-X a 8D) v postupech řízení úniku

  • Vypracování nápravných a/nebo preventivní opatření pro systémové problémy procesů a konstrukce výrobků dodávaných dodavateli

  • provádění procesů a postupů pro kvalifikaci / certifikaci dodavatelů, procesy kontroly zdrojů a uvolňování materiálu a rady pro nápravná opatření / DQ kliniky s dodavateli.

  • přezkoumávání procesů a metriky a vydávání doporučení, aby bylo zajištěno, že dodavatel je schopen splnit všechny požadavky na převod práce a řízení změn procesů, včetně akceptace Resourcing Gate a procesu schvalování výrobních dílů (UPPAP).

Zaměstnanecké výhody, benefity

co vám nabídneme



  • flexibilní pracovní doba

  • 25 dní dovolené

  • možnost kariérního růstu

  • stravenkový paušál

  • příspěvek na životní či penzijní připojištění

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské

Osobnostní předpoklady a dovednosti

co od vás očekáváme



  • vysokoškolské vzdělání - technické vzdělání

  • dobrá úroveň angličtiny - písemná i ústní, čeština je nutností

  • předchozí zkušenosti v oboru kvality

  • zkušenosti se čtením technické dokumentace

  • znalost Excelu, SAP výhodou

  • prezentační a komunikační dovednosti


 

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.

Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.

Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Petr Kučera
E-mail: poslat životopis
ID: 4753787  Datum zveřejnění: 2.2.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 1 Kč/měsíc