Customer Service Specialist with ENG and DE

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 45 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Starej se o spokojenost zákazníků e-shopu s interiérovým designem. Denně využiješ německý a anglický jazyk.

  • poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií

  • budete s profesionálním přístupem řešit dotazy a požadavky zákazníků - mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů týkajících se zásilek, plateb, reklamací, vrácení zboží a informací o produktech

  • zákazníkům budete poskytovat užitečné tipy a doporučení - budete jim pomáhat efektivně využívat naše služby nebo kombinovat naše produkty - např. náš AI Imaginator

  • orientace v portfoliu produktů a služeb a pomoc zákazníkům s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti

  • komunikace bude v angličtině a němčině se zákazníky především v německy mluvících zemích

  • budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími kolegy

  • komunikace bude probíhat především prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonáty

Zaměstnanecké výhody, benefity


  • práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete denně aktivně používat cizí jazyk.

  • možnost home office

  • možnost zaměstnání na částečný úvazek

  • 5 týdnů dovolené

  • příspěvek na stravování

  • občerstvení na pracovišti - káva, čaj, celodenní hydratace a pravidelný přísun ovoce

  • přátelský kolektiv a kolegy, kteří vás podpoří

  • neformální pracovní prostředí

  • firemní akce - na Vánoce, letní grilování a mnoho dalšího

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Starej se o spokojenost zákazníků e-shopu s interiérovým designem. Denně využiješ německý a anglický jazyk.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity

Osobnostní předpoklady a dovednosti


  • určitě potřebujeme Vaší empatii a milý přístup k zákazníkovi, samostatnost i týmovost

  • plynulá komunikace v angličtině a němčině je must have a nedělá vám problém komunikovat po telefonu

  • schopnost efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem

  • zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou

  • denní práce s MS Office (Outlook, Excel, Word)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 4781142  Datum zveřejnění: 11.3.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc