Finanční kontrolor m/ž 45 - 65 000

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
45 000 - 64 999 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Přemýšleli jste někdy, jak efektivně řídit finanční aspekty úspěšné firmy a přispět k jejímu růstu? Jako finanční kontrolor v této společnosti  budete klíčovou součástí  finančního a analytického týmu, kde se budete podílet na strategickém plánování, analýze výkonnosti a tvorbě efektivních finančních procesů.


hlavní odpovědnosti



  • proaktivně analyzujete odchylky v nákladech středisek, cash flow a ekonomikách projektů společnosti ve srovnání s plánem nebo očekávanou skutečností.

  • společně s nadřízeným připravujete měsíční reporting společnosti, který poskytuje důležité informace pro rozhodování na vedení.

  • Podílíte se na tvorbě finančních plánů a jejich pravidelném vyhodnocování, abyste podpořili dlouhodobou finanční stabilitu společnosti.

  • provádíte ad-hoc analýzy a reporty podle potřeby, abyste identifikovali příležitosti pro zlepšení a efektivitu.

Zaměstnanecké výhody, benefity

co vám nabídneme



  • možnost pracovat pro úspěšnou rodinnou firmu, kde se vaše práce skutečně počítá.

  • zajímavé pracovní prostředí s přátelskou atmosférou a dynamickým kolektivem.

  • práci na dobu neurčitou s možností profesního růstu a dalšího rozvoje.

  • flexibilní pracovní dobu, která vám umožní dosáhnout rovnováhy mezi pracovním a osobním životem.

  • standardní zaměstnanecké výhody včetně 5 týdnů dovolené, stravenkového paušálu, možnosti volit benefitů v rámci cafeterie (3.000 Kč/rok) a výuky jazyků na pracovišti.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské

Osobnostní předpoklady a dovednosti

co od vás očekáváme



  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru je nutností, stejně jako praxe v oblasti controllingu.

  • aktivní znalost anglického jazyka je výhodou, zejména pro komunikaci v mezinárodním prostředí.

  • silné analytické myšlení, pečlivost a spolehlivost jsou klíčové pro úspěch v této roli.

  • výbornou znalost Excelu


 

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Sylvie Holáňová
E-mail: poslat životopis
ID: 4804411  Datum zveřejnění: 10.4.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc