Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Specialist with ENG and DE (m/ž)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Plzeň - město, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Plzeň - město, Česká republika (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35 000 - 45 000 Kč/měsíc
35 000 - 45 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Starej se o spokojenost zákazníků e-shopu s interiérovým designem. Denně využiješ německý a anglický jazyk.
- poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
- budete s profesionálním přístupem řešit dotazy a požadavky zákazníků - mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů týkajících se zásilek, plateb, reklamací, vrácení zboží a informací o produktech
- zákazníkům budete poskytovat užitečné tipy a doporučení - budete jim pomáhat efektivně využívat naše služby nebo kombinovat naše produkty - např. náš AI Imaginator
- orientace v portfoliu produktů a služeb a pomoc zákazníkům s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
- komunikace bude v angličtině a němčině se zákazníky především v německy mluvících zemích
- budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími kolegy
- komunikace bude probíhat především prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonáty
Zaměstnanecké výhody, benefity
co vám nabídneme
- práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete denně aktivně používat cizí jazyk.
- možnost home office
- možnost zaměstnání na částečný úvazek
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- občerstvení na pracovišti - káva, čaj, celodenní hydratace a pravidelný přísun ovoce
- přátelský kolektiv a kolegy, kteří vás podpoří
- neformální pracovní prostředí
- firemní akce - na Vánoce, letní grilování a mnoho dalšího
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
co od vás očekáváme
- určitě potřebujeme Vaší empatii a milý přístup k zákazníkovi, samostatnost i týmovost
- plynulá komunikace v angličtině a němčině je must have
- baví Vás komunikovat po telefonu
- schopnost efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
- zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou
- denní práce s MS Office (Outlook, Excel, Word)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 4806477
Datum zveřejnění: 12.4.2024
2024-04-12
lokalita: Plzeň - město Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc