Obchodní konzultant/ka filtrace

Randstad HR Solutions s.r.o.

Místo práce
Česká republika (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
80 000 - 100 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Chcete se stát architektem čistoty ve světě tekutin? Připojte se k naší exkluzivní rodině prodejních specialistů a specialistek filtrace a pomozte našim zákazníkům objevit krásu a kvalitu v každé kapce.


Pro našeho klienta, který je významným evropským výrobcem řešení v oblastech filtrace a izolace, hledáme nového člena do prodejní rodiny na pozici obchodního konzultanta/ prodejce v oblasti filtrace. Pokud máte vášeň pro prodej a touhu pomáhat zákazníkům při dosahování jejich cílů, pak hledáme právě vás!


Vaší náplní práce bude:



  • komplexní péče o zákazníky, jejich podpora a řešení potřeb

  • vyhledávání potenciálních zákazníků ve svěřených regionech

  • mapování trhu a vytváření zpětné vazby

  • odpovědnost za hospodářské výsledky sjednaných obchodních zakázek

  • obchodní reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

co vám nabídneme



  • motivující finanční hodnocení včetně bonusů

  • osobní automobil, mobilní telefon a notebook

  • zajímavá práce ve stabilní a současně dynamicky se rozvíjející společnosti

  • flexibilní pracovní dobu - možnost práce z domova

  • příspěvek na penzijní spoření

  • možnost dalšího osobního a profesního rozvoje

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

co od vás očekáváme



  • VŠ/SŠ vzdělání

  • obchodní a prodejní praxe

  • zkušenost s filtrací kapalin případně znalost vinařské problematiky výhodou

  • anglický jazyk slovem i písmem, ruský jazyk výhodou

  • výborné komunikační a organizační schopnosti, reprezentativní vystupování

  • samostatnost, spolehlivost

  • časová flexibilita a ochota cestovat


 

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Veronika Veverková
Tel.: +420734490690
E-mail: poslat životopis
ID: 4814841  Datum zveřejnění: 23.4.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 80 000 Kč/měsíc