Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora s němčinou (30-36 000 CZK)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 36 000 Kč/měsícvýkonnostní bonus až 2000 Kč
30 000 - 36 000 Kč/měsícvýkonnostní bonus až 2000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
mluvíte německy i anglicky? Rád/a komunikujete s lidmi? Pojďte pracovat do společnosti, kde Vás vše potřebné naučí.
Náš klient je mezinárodní společnost s pobočkou v Brně nabízející business consulting a IT služby klientům z celého světa.
Náplň práce
• komunikace v němčině se zaměstnanci klienta
• řešení administrativních požadavků zaměstnanců klienta
• přeposílání komplikovaných požadavků na vyšší level podpory
Náš klient je mezinárodní společnost s pobočkou v Brně nabízející business consulting a IT služby klientům z celého světa.
Náplň práce
• komunikace v němčině se zaměstnanci klienta
• řešení administrativních požadavků zaměstnanců klienta
• přeposílání komplikovaných požadavků na vyšší level podpory
Zaměstnanecké výhody, benefity
• 30 000 - 36 000 Kč měsíčně
• až 2000 Kč výkonnostní bonus
• 5 týdnů dovolené
• stravenky v hodnotě 100 Kč
• multisport karta
• moderní kanceláře
• jazykové kurzy
• až 2000 Kč výkonnostní bonus
• 5 týdnů dovolené
• stravenky v hodnotě 100 Kč
• multisport karta
• moderní kanceláře
• jazykové kurzy
Informace o náboru
Have some questions about the position first? Feel free to contact us!
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
To see all our open positions, go directly to www.randstad.cz
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Mezinárodní progresivní společnost poskytující IT služby a business consulting klientům z celého světa.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• němčinu a angličtinu na komunikativní úrovni
• ochota pracovat na noční směny několikrát za měsíc (bonus 30%)
• alespoň rok předchozí podobné pracovní zkušenosti výhodou
• základní znalost PC
• čistý trestní rejstřík
• ochota pracovat na noční směny několikrát za měsíc (bonus 30%)
• alespoň rok předchozí podobné pracovní zkušenosti výhodou
• základní znalost PC
• čistý trestní rejstřík
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3923517
Datum zveřejnění: 30.10.2020
2020-10-30
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc