Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní - junior
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned nebo dle dohody
Ihned nebo dle dohody
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás odvětví financí? Získali by jste rádi zkušenosti v účetnictví? Líbilo by se Vám prostředí mezinárodní firmy v přátelském kolektivu? Hledáte příležitost pro osobní i profesní růst?
Co Vám můžeme nabídnout?
- zaměstnání na plný úvazek
- příjemné pracovní prostředí
- podporu ve vzdělávání (možnost jazykových kurzů a školení v oblastí financí a účetnictví)
- flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice
- 5 týdnů dovolené
- systém benefitů (stravenky, Cafeteria)
- kariérní růst v rámci společnosti
- teambuildingové aktivity (kulturní i sportovní akce)
Co Vás čeká?
- evidence a účtování přijatých faktur
- administrativní práce v oblasti účetnictví
- kontrola a příprava účetních podkladů
- účast na měsíčních/kvartálních/ročních uzávěrkách
- úzká spolupráce s ostatními oddělenými
- pravidelný reporting
- možnost denní komunikace v cizích jazycích
Co od Vás požadujeme?
- SŠ/VŠ ekonomického zaměření
- anglický na komunikativní úrovni
- uživatelská znalost MS Office (Excel)
- znalost SAP výhodou
- proaktivní a zodpovědný přístup
- týmového ducha
V případě zájmu se těšíme na Váš životopis.
Co Vám můžeme nabídnout?
- zaměstnání na plný úvazek
- příjemné pracovní prostředí
- podporu ve vzdělávání (možnost jazykových kurzů a školení v oblastí financí a účetnictví)
- flexibilní pracovní doba, možnost homeoffice
- 5 týdnů dovolené
- systém benefitů (stravenky, Cafeteria)
- kariérní růst v rámci společnosti
- teambuildingové aktivity (kulturní i sportovní akce)
Co Vás čeká?
- evidence a účtování přijatých faktur
- administrativní práce v oblasti účetnictví
- kontrola a příprava účetních podkladů
- účast na měsíčních/kvartálních/ročních uzávěrkách
- úzká spolupráce s ostatními oddělenými
- pravidelný reporting
- možnost denní komunikace v cizích jazycích
Co od Vás požadujeme?
- SŠ/VŠ ekonomického zaměření
- anglický na komunikativní úrovni
- uživatelská znalost MS Office (Excel)
- znalost SAP výhodou
- proaktivní a zodpovědný přístup
- týmového ducha
V případě zájmu se těšíme na Váš životopis.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Pro úspěšnou mezinárodní společnost hledáme kandidáty se zájmem o práci v oblasti financí a účetnictví.
Pro úspěšnou mezinárodní společnost hledáme kandidáty se zájmem o práci v oblasti financí a účetnictví.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3157865
Datum zveřejnění: 26.9.2017
2017-09-26
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Fakturant, Konzultant, Rozpočtář/kalkulant, Účetní Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.