Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor asistenční služby
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme právě Vás, pokud:
• máte ukončeno SŠ vzdělání (zdravotnictví výhodou), může být i absolvent
• disponujete polským jazykem na úrovni rodilého mluvčího nebo
komunikativní znalostí anglického jazyka, či dalším cizím jazykem
• Vás baví práce s lidmi a máte chuť a potřebu pomáhat druhým
• jste komunikativní, flexibilní, s dobrou psychickou odolností a máte v sobě
velkou dávku empatie
• jste ochotný/á pracovat v nepřetržitém provoze, na 8-mi hodinovou směnnost
• máte uživatelskou znalost PC (MS Office)
• máte ukončeno SŠ vzdělání (zdravotnictví výhodou), může být i absolvent
• disponujete polským jazykem na úrovni rodilého mluvčího nebo
komunikativní znalostí anglického jazyka, či dalším cizím jazykem
• Vás baví práce s lidmi a máte chuť a potřebu pomáhat druhým
• jste komunikativní, flexibilní, s dobrou psychickou odolností a máte v sobě
velkou dávku empatie
• jste ochotný/á pracovat v nepřetržitém provoze, na 8-mi hodinovou směnnost
• máte uživatelskou znalost PC (MS Office)
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám bude odměnou:
• stravenky v hodnotě 110,-
• dopravné (dle vzdálenosti)
• prémie 10% (kvartálně)
• ovocné čtvrtky
• nápoje zdarma, aj…
• stravenky v hodnotě 110,-
• dopravné (dle vzdálenosti)
• prémie 10% (kvartálně)
• ovocné čtvrtky
• nápoje zdarma, aj…
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Společnost s dlouholetou tradicí, zabývající se asistenčními službami, pojišťovnictvím, zákaznickým servisem, právní ochranou a velkou spoustou dalších služeb.
Společnost s dlouholetou tradicí, zabývající se asistenčními službami, pojišťovnictvím, zákaznickým servisem, právní ochranou a velkou spoustou dalších služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
Asistenční služby, zákaznický servis, pojišťovnictví
Jazykové znalosti
Polský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3170618
Datum zveřejnění: 25.8.2017
2017-08-25
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.