Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back Office Support/Junior Accountant
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Baví Vás různorodá práce? Máte zájem pracovat v menší rodinné společnosti a získat nové zkušenosti v oblasti financí? Pak mě neváhejte kontaktovat.
Vaší náplní práce bude především:
* Kontrola a příprava účetních dokladů k zaúčtování
* Příprava platebních příkazů a párování došlých plateb
* Příprava zápočtů a výstupů (reportů) z účetního SW
* Příprava podkladů pro statistiky Intrastat a evidence obalů
* Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli, skladem, obchodním a fakturačním oddělením
* Administrativní zabezpečení chodu firmy včetně vedení poklady
* Zabezpečení mezinárodních přeprav aj.
Co Vám můžeme nabídnout:
* Práci ve stabilní české společnosti
* Příjemné pracovní prostředí rodinného charakteru
* Notebook + telefon k soukromým účelům
* Možnost jazykového vzdělávání
* 3 sick days za rok nad rámec zákonné dovolené
Co od Vás očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
* Zkušenost s účetním softwarem ABRA výhodou
* Zájem o práci s účetními doklady
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
* Schopnost učit se a komunikovat
* Samostatnost, pečlivost
Vaší náplní práce bude především:
* Kontrola a příprava účetních dokladů k zaúčtování
* Příprava platebních příkazů a párování došlých plateb
* Příprava zápočtů a výstupů (reportů) z účetního SW
* Příprava podkladů pro statistiky Intrastat a evidence obalů
* Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli, skladem, obchodním a fakturačním oddělením
* Administrativní zabezpečení chodu firmy včetně vedení poklady
* Zabezpečení mezinárodních přeprav aj.
Co Vám můžeme nabídnout:
* Práci ve stabilní české společnosti
* Příjemné pracovní prostředí rodinného charakteru
* Notebook + telefon k soukromým účelům
* Možnost jazykového vzdělávání
* 3 sick days za rok nad rámec zákonné dovolené
Co od Vás očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
* Zkušenost s účetním softwarem ABRA výhodou
* Zájem o práci s účetními doklady
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
* Schopnost učit se a komunikovat
* Samostatnost, pečlivost
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Stabilní česká společnost rodinného charakteru hledá právě Vás!
Stabilní česká společnost rodinného charakteru hledá právě Vás!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3179817
Datum zveřejnění: 6.9.2017
2017-09-06
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Účetní Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.