Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora - 120 Kč/h
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, na dohodu (brigády)
plný úvazek, na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Přijímání a vyřizování nahlášených škod po telefonu
- Záznam hlášení pojistných událostí
- Komunikace s klienty po telefonu
- Hovory zaměřené na péči o zákazníka, žádný prodej
- Práce s interním systémem a administrativní činnost
- Záznam hlášení pojistných událostí
- Komunikace s klienty po telefonu
- Hovory zaměřené na péči o zákazníka, žádný prodej
- Práce s interním systémem a administrativní činnost
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 120 Kč/h
- Práce v mladém kolektivu
- Práce od října do listopadu 2017 na DPČ
- Pracovní místo hned u metra Pankrác
- Práce v mladém kolektivu
- Práce od října do listopadu 2017 na DPČ
- Pracovní místo hned u metra Pankrác
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost působící ve 28 zemích svět zabývající se oblastí financování a managementu vozových parků.
Mezinárodní společnost působící ve 28 zemích svět zabývající se oblastí financování a managementu vozových parků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Ochota pracovat 40 hodin týdně
- Časová flexibilita
- Časová flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Randstad, světový lídr na trhu personálních agentur a jeden z největších poskytovatelů personálních služeb na českém trhu. Naším cílem je být pro naše kandidáty i klienty důvěryhodným a lidským partnerem na dnešním technologicky orientovaném trhu práce. V Randstadu si vybere každý. Nabízíme stálou práci i brigády, dlouhodobé i krátkodobé úvazky a uplatnění ve všech možných oborech po celé České republice. Jsme tu proto, abychom vám pomohli najít zaměstnavatele a pozici kde budete spokojení.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Svět práce se neustále vyvíjí a my spolu s ním. Utváříme ho tak, aby byl lepším místem jak pro zaměstnance, tak pro firmy, které jim dávají práci. Zakládáme si na férovém jednání, etickém přístupu a striktním dodržování legislativy. I proto jsme členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS) a jejího prezidia.
Měníme pozitivním směrem životy našich kandidátů i klientů již přes 60 let. Můžete nám proto věřit, že v tom, co děláme, se opravdu vyznáme.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3208373
Datum zveřejnění: 6.10.2017
2017-10-06
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.