Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční pro mezinárodní společnost (25.000 Kč)
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2017
01.12.2017
Mzdové podmínky (brutto)
25000 Kč
25000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zajištění bezproblémového chodu recepce
• Vyřizování telefonických hovorů, emailů, pošty, objednávání kurýrů, apod.
• Administrativní podpora
• Správa zasedacích místností, uvádění návštěv, příprava občerstvení
• Péče o klienty
• Vyřizování telefonických hovorů, emailů, pošty, objednávání kurýrů, apod.
• Administrativní podpora
• Správa zasedacích místností, uvádění návštěv, příprava občerstvení
• Péče o klienty
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Nástupní mzdu 23.000,- Kč, po zkušební době 25.000,-Kč
• 5 týdnů placené dovolené
• 3 sick days
• Zaměstnanecké benefity
• Občerstvení na pracovišti
• Práci v mezinárodní společnosti
• Moderní pracovní prostředí přímo u metra Křižíkova na Praze 8
+ možnost vyzkoušet si práci na pár dní na DPČ
• 5 týdnů placené dovolené
• 3 sick days
• Zaměstnanecké benefity
• Občerstvení na pracovišti
• Práci v mezinárodní společnosti
• Moderní pracovní prostředí přímo u metra Křižíkova na Praze 8
+ možnost vyzkoušet si práci na pár dní na DPČ
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Min. SŠ vzdělání
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (každodenní komunikace)
• Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
• Dobrá znalost MS Office
• Organizační schopnosti
• Vynikající komunikační schopnosti
• Praxe na firemní recepci výhodou
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (každodenní komunikace)
• Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího
• Dobrá znalost MS Office
• Organizační schopnosti
• Vynikající komunikační schopnosti
• Praxe na firemní recepci výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3214317
Datum zveřejnění: 13.10.2017
2017-10-13
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000 Kč