Administrativní podpora angličtina (B2) + holandština/francouzština (B2)

Randstad s.r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno - město, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
24 000 - 29 000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta (významnou mezinárodní společnost) hledáme pracovníky na pozici s využitím anglického a německého/francouzského/maďarského jazyka.

Možnost pracovat na hlavní pracovní poměr nebo zkrácený úvazek (nutné absolvovat na začátku měsíční školení s pracovní dobou jako na HPP)

Co bude náplní Vaší práce?
- zadávání dat do systému
- vyhledávání dat v systému
- korekce dat
- související administrativní práce

Zaujala Vás naše nabídka?
V případě Vašeho zájmu připojte Váš životopis jak v českém, tak i anglickém jazyce.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám můžeme nabídnout?
- denní využití anglického jazyka
- 5 týdnů dovolené
- ultra flexibilní pracovní doba (v rozmezí 6-22)
- možnost kariérního růstu
- stravenky, Multisport karta
- teambuildingové aktivity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Unique and fresh company.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Nizozemský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Profil ideálního kandidáta:
- možnost nástupu ihned (nejpozději začátek listopadu)
- ANGLICKÝ JAZYK na středně pokročilé úrovni (komunikativní) - B2
- HOLANDSKÝ/FRANCOUZSKÝ JAZYK minimálně na středně pokročilé úrovni - B2
- předchozí zkušenosti jsou výhodou, ne však podmínkou
- zkušenost s MS Office (Excel, Powerpoint)
- analytické myšlení

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Randstad byl založen v roce 1960 v Nizozemí a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve 39 zemích, v jeho 4 752 pobočkách pracuje více než 32 000 zaměstnanců. Po celém světě Randstad denně zaměstnává téměř 627 000 agenturních zaměstnanců.
V České republice působíme od roku 2008. V současnosti mohou naše služby využívat kandidáti i klienti prostřednictvím 27 poboček, které jsou rovnoměrně rozmístěny po celé České republice.

Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní řešení v oblasti HR.

Randstad is the second largest HR services provider in the world and has number 1 position in many countries. We have offices in 39 countries, our 32,000 corporate employees work in 4,752 branches and inhouse locations to employ more than 627,000 people on daily basis.

Creating the best HR services solutions means doing more and going further. We understand client and candidate needs - the better we know you, the better we can match your needs and exceed expectations. Randstad is known for values - to know, serve, and trust - summarized as ‘good to know you’.

Staffing | Professionals | Inhouse Services | HR Solutions

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

Randstad s.r.o.
Nové sady 25
60200 Brno
http://www.randstad.cz
ID: 3214519   Datum zveřejnění: 11.1.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   24 000 - 29 000