Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back Office Specialist
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha 4 - Pankrác, Praha, Hlavní město Praha
Praha 4 - Pankrác, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
We are looking for motivated candidates for the position “Back Office Specialist” to join our client’s team. You will be part of team and you will support all internal activities. This position will be open in Prague and we can offer a full-time employment.
Key responsibilities:
- Office management activities (office supplies, preparation for business visits, communication with facility/building manager etc.)
- Project planning, invoicing, creating and project maintenance
- Contact for external and internal employees according to their business trips requests as well as point for communication within the company.
- Organization of business trips (booking of flights/tickets, accommodation etc.), preparation of business trips calculations
- Work with internal system – evidence of new projects, creation of PO´s etc.
- Close cooperation with financial department of the company as well as other entities
- Various administrative tasks and reporting
- Occasionally support to managerial board
Key responsibilities:
- Office management activities (office supplies, preparation for business visits, communication with facility/building manager etc.)
- Project planning, invoicing, creating and project maintenance
- Contact for external and internal employees according to their business trips requests as well as point for communication within the company.
- Organization of business trips (booking of flights/tickets, accommodation etc.), preparation of business trips calculations
- Work with internal system – evidence of new projects, creation of PO´s etc.
- Close cooperation with financial department of the company as well as other entities
- Various administrative tasks and reporting
- Occasionally support to managerial board
Zaměstnanecké výhody, benefity
We offer:
- Competetive salary
- 25 days of holiday
- Meal vouchers
- Education and development
- Corporate laptop and mobile phone
- Flextime - Flexible working times (if job and customer allows)
- Fitness (2x/week)
- Fishing for Friends program (candidates´recommendation)
- Competetive salary
- 25 days of holiday
- Meal vouchers
- Education and development
- Corporate laptop and mobile phone
- Flextime - Flexible working times (if job and customer allows)
- Fitness (2x/week)
- Fishing for Friends program (candidates´recommendation)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
International company
International company
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Key qualification:
- Min. 3 years of experience in administrative role
- Fluent Czech/Slovak and English
- MS Office - advanced level
- Self motivation
- Good organization skills
- Professional manners
- Good administrative skills
- High attention to detail
- Min. 3 years of experience in administrative role
- Fluent Czech/Slovak and English
- MS Office - advanced level
- Self motivation
- Good organization skills
- Professional manners
- Good administrative skills
- High attention to detail
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3218885
Datum zveřejnění: 18.10.2017
2017-10-18
lokalita: Praha 4 - Pankrác, Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.