Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Account Payable with German language
Randstad HR Solutions s.r.o.
Místo práce
Praha, Jihomoravský kraj, Hlavní město Praha, Praha - východ, Brno - město, Praha - západ
Praha, Jihomoravský kraj, Hlavní město Praha, Praha - východ, Brno - město, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Responsibilities:
- Communication with suppliers to solve queries
- Match supplier invoices with purchase orders and resolve discrepancies
- Process transactions
- Prepare, initiate and perform payments
- Process travel and expense transactions
- Perform month-end activities
- Communication with suppliers to solve queries
- Match supplier invoices with purchase orders and resolve discrepancies
- Process transactions
- Prepare, initiate and perform payments
- Process travel and expense transactions
- Perform month-end activities
Zaměstnanecké výhody, benefity
Benefits:
- 5 weeks of holiday
- Environment of leading international company
- Flexible working hours
- Meal vouchers
- Education and training opportunity
- Company events
- 5 weeks of holiday
- Environment of leading international company
- Flexible working hours
- Meal vouchers
- Education and training opportunity
- Company events
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
International company.
International company.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Requirements:
- English and German language at communicative level (B2 level)
- University degree / secondary or higher education in accountancy/ Banking or -
- Financial area is an advantage
- User PC skills
- Analytical, interpersonal and great communicational skills
- Ability to solve ad-hoc issues
- English and German language at communicative level (B2 level)
- University degree / secondary or higher education in accountancy/ Banking or -
- Financial area is an advantage
- User PC skills
- Analytical, interpersonal and great communicational skills
- Ability to solve ad-hoc issues
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3278232
Datum zveřejnění: 4.1.2018
2018-01-04
lokalita: Praha, Jihomoravský kraj, Hlavní město Praha, Praha - východ, Brno - město, Praha - západ Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Účetní Společnost: Randstad HR Solutions s.r.o.